دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مصاف سپاهان با گربه سیاه اماراتی/ شاگردان قلعه‌نویی در اندیشه طلسم شکنی

تیم فوتبال سپاهان در دیداری حساس برابر العین قرار می‌گیرد و هنوز برابر این تیم بردی کسب نکرده تا نماینده امارات گربه سیاه این تیم باشد.
کد خبر : 471273
1533928388_img_20180810_233719_910.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سپاهان بار دیگر نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا شده است و ساعت 18:20 فردا در ورزشگاه هزاع بن زاید امارات به مصاف العین می‌رود.


زردپوشان که در رده دوم لیگ برتر ایران قرار دارند در گروه D که به نظر کارشناسان گروه مرگ نام گرفته، هستند. علاوه بر العین امارات، تیم‌های النصر عربستان و السد قطر هم در این گروه هستند و شاگردان امیر قلعه‌نویی برای صعود به مرحله بعد کار بسیار دشواری دارند. 


نکته جالب درباره بازی فردا این است که العین گربه سیاه سپاهان محسوب می‌شود و در 6 بازی قبلی که برابر نماینده اصفهانی ایران انجام داده به 3 پیروزی و 3 تساوی رسیده است. سپاهان در حسرت پیروزی بر این تیم قرار دارد و این موضوع کار را برای نماینده کشورمان که در بازی فردا گیورگی ولسیانی و محمد ایران‌پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، سخت‌تر کرده است.


سپاهان اگر بتواند برابر العین برنده شود بدون شک از لحاظ انگیزشی شرایط بسیار خوبی برای ادامه فصل خواهد داشت و می‌تواند به صعود از گروه مرگ امیدوار باشد. بدون شک اگر مصاف النصر عربستان و السد قطر که 18:45 فردا آغاز می‌شود با تساوی به پایان برسد، به سود سپاهان خواهد بود. باید منتظر ماند تا اولین نمایش سپاهان با امیر قلعه‌نویی را در آسیا تماشا کرد و پس از آن می‌توان درباره شرایط نماینده زردپوش ایران راحت‌تر صحبت کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته