دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1394 - 10:08
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا:

بارش برف و باران در استان‌های نیمه غربی کشور/ شهروندان در محورهای برف‌گیر با زنجیر چرخ حرکت کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه تردد در محورهای برف‌گیر و یخ‌زده‌ای چون محورهای زنجان، قزوین و گیلان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، گفت: در اکثر محورهای استان‌های نیمه‌غربی کشور بارش برف و باران جریان دارد.
کد خبر : 47122

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، البرز، مرکزی، گیلان و تهران بارش باران گزارش شده است.


وی با اشاره به بارش باران در محور ماکو در استان آذربایجان غربی و محور قروه به همدان در استان کردستان افزود:‌ در محورهای زابل - نهبندان و زابل - زاهدان در استان سیستان و بلوچستان و زنجان - قزوین در استان زنجان بارش باران جریان دارد.


سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش برف در اکثر محورهای استان قزوین اضافه کرد: در محورهای زنجان - میانه، زنجان - تبریز و زنجان - دندی در استان زنجان، گردنه حیران در استان گیلان و ارتفاعات هراز، سوادکوه و چالوس در استان مازندران نیز بارش برف اعلام شده است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: در شرق استان تهران در محدوده فیروزکوه و شریف‌آباد، همچنین در استان کردستان محورهای بیجار- دیوان‌دره و بیجار - سقز بارش برف گزارش شده است.


سرهنگ رحمانی تاکید کرد: تردد در محورهای زنجان - میانه در استان زنجان، طالقان در استان قزوین و همچنین محورهای طالش، اسالم، خلخال، ماسوله و دیلمان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به شهروندان توصیه کرد: برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر با توجه به برودت هوا و احتمال یخ‌زدگی خط معابر، حتماً تجهیزات ایمنی را همراه داشته و برای تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند.
وی عنوان کرد: همچنین با توجه به لغزندگی محورها از شهروندان تقاضا می‌شود فاصله خودرو خود به هنگام حرکت را از خودروی روبرویی 2 تا 3 برابر روزهای عادی تنظیم کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته