دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1394 - 10:12
در نشست مدیران روابط عمومی استان سمنان در واحد گرمسار

حجت‌الاسلام کهساری: انتشار دقیق اخبار، موجب اعتمادسازی به روابط عمومی می‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان در دومین نشست مدیران روابط عمومی واحدهای استان سمنان در واحد گرمسار گفت: انتشار دقیق اخبار، موجب اعتمادسازی به روابط عمومی می‌شود.
کد خبر : 47098

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام دکتر رضا کهساری با بیان اینکه روابط عمومی نقش رسالتی دانشگاه را بر عهده دارد، گفت: روابط عمومی در حوزه اطلاع رسانی و اخبار دانشگاه، دو نکته مهم را برعهده دارد که اخبار را به صورت دقیق دریافت و با امانت داری و به صورت دقیق منتشر کند که موجب اعتمادسازی و اطمینان خواهد شد.


کهساری رسالت روابط عمومی را مهم برشمرد و افزود: روابط عمومی هر چه در وظایف و نقش های خود کامل تر عمل کند بیشتر مورد توجه مخاطبان خود قرار خواهد گرفت.



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز در ادامه با تشکر از دکتر شاهرخ رنجبر بهادری دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که با تشکیل شورای روابط عمومی استان سمنان موافقت کرد، تشکیل این شورا را ضروری برشمرد و گفت: روابط عمومی مهمترین بخش هر سازمان و قلب تپنده آن به شمار می رود و توجه به آن ضروری است.


دکتر طاهره میرسادو، نقش حساس روابط عمومی در دنیای اطلاعات امروز را یادآور شد و گفت: اخلاق رسانه‌ای و نوشتاری در حوزه اطلاع‌رسانی باید رعایت شود.


وی با بیان اینکه روابط عمومی دانشگاه، پل ارتباطی دانشگاه و بیرون و دارای نقشی حساس و مهم است، افزود: انعکاس نقاط برجسته، روشن و شفاف دانشگاه و انتشار آن در جامعه از رسالت های روابط عمومی است.


سرپرست واحد گرمسار مستندسازی، بروزبودن و به‌موقع منتشر شدن اخبار دانشگاه را بسیار مهم برشمرد و گفت: رسانه‌های دانشگاه، خبرگزاری آنا، ایسکانیوز و روزنامه فرهیختگان در مستندسازی اخبار دانشگاه و بروز بودن، بسیار دقیق و بادقت عمل کرده‌اند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم با تقدیر از حضور حجت الاسلام کهساری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان و دکتر طاهره میرسادو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این جلسه، فعالیت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را باعث افتخار و مایه سرافزاری و سربلندی مدیران روابط عمومی و همکاران برشمرد وافزود: همکاران ما در واحدهای استان سمنان دلداده دانشگاه هستند و دغدغه دانشگاه را دارند و برای مجموعه دانشگاه بدلیل ماهیت کاری و رسالت حرفه ای شان از جمله دلسوزترین ها هستند واین جلسات با هدف افزایش راندمان وکارایی حوزه روابط عمومی که یکی از بازوهای مدیریت می باشد تشکیل شده است.


مصطفی فیض ارائه راهکارها وبرنامه های عملیاتی را جزو اهداف برگزاری این جلسات برشمرد و گفت: تدوین راه کارها و برنامه های عملیاتی، با در نظر گرفتن صرفه وصلاح دانشگاه، به شکلی که بهترین ومطلوبترین نتایج را در اختیارقرار دهد را دنبال خواهیم کرد وبا تدوام این جلسات و ارائه برنامه عملیاتی و مدون، با وحدت رویه، اتحاد وهمدلی، اعتلای هر چه بیشتر دانشگاه را شاهد خواهیم بود.


در ادامه این جلسه سید امیر رضا حسینی نژاد، مدیر روابط عمومی واحد شاهرود، مهرداد طاهری، محمد صائمی، علیرضا رئیسیان پروری، مدیران و مسئولان روابط عمومی واحد های شاهرود، دامغان، شهمیرزاد، مهدی شهر در خصوص اقدامات و راهکارهای جذب دانشجو، تبلیغات اثر بخش، رضایتمندی بیشتر مخاطبان، ارائه موفقیت ها و عملکرد واحدهای دانشگاهی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و راه کارهای خود جهت معرفی هر چه بهتر دانشگاه در میان جامعه هدف پرداختند.


قدرت الله قندالی مدیر روابط عمومی واحد گرمسار هم در ادامه دانشجویان، اساتید و همکاران را از مهم ترین پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه برای تبیین جایگاه، معرفی برنامه ها و عملکرد واحدهای دانشگاهی برشمرد و افزود: بهره مندی روابط عمومی واحدهای دانشگاهی از شیوه های نوین اطلاع رسانی و الکترونیکی ارتباط اساتید، دانشجویان و همکاران را با روابط عمومی نزدیک تر و آسان تر می کند که در واحد گرمسار به این موضوع توجه ویژه ای شده است.


در پایان حاضران با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت های روابط عمومی برضرورت توجه به روابط عمومی داخلی و کیفی سازی فعالیت های دانشگاه با هدف ارتقاء رضایتمندی مخاطبان اصلی، یعنی دانشجویان ،کارمندان و استادان که همانا مبلغان اصلی دانشگاه می باشند تاکید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته