دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1398 - 14:10
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

جبهه مقاومت با درایت رهبر معظم انقلاب در آستانه مرزهای فلسطین است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد که با درایت‌های مقام معظم رهبری نه‌تنها توانستیم مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی را محفوظ نگه داریم بلکه امروز مقاومت ما در آستانه مرزهای فلسطین است.
کد خبر : 470942
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حمید شهریاری» طی سخنانی در نشست شورای معاونین مجمع تقریب ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و با بیان اینکه انقلاب اسلامی به‌حق انفجار نور بود، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) کاری کرد که اسلام در این کشور متبلور شد و ما توانستیم جلوی بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا بایستیم و مقاومت کنیم.


وی تأکید کرد: بیرون کردن نظام ستم‌شاهی دستاورد بسیار بزرگی بود که در طول هزار سال گذشته چنین تغییر و تحولی به اسم اسلام سابقه نداشته است.


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تشریح اینکه حضرت امام (ره) حس معیت الهی داشت، گفت: حضرت امام (ره) حس می‌کرد خداوند با اوست و از هیچ‌چیز نمی‌ترسید و در سخنرانی‌های متعدد خود به‌ویژه در بهشت‌زهرا با آن جملات طوفانی که «من دولت تعیین می‌کنم، من تو دهن این دولت می‌زنم، من دولت تعیین می‌کنم، من به پشتیبانی این ملت، دولت تعیین می‌کنم» توانستند این حس معیت الهی را به ملت ایران تزریق کنند و مردم هم نترسیدند و با دست‌های خالی جلوی تانک‌ها و مسلسل‌های رژیم طاغوت ایستادند و توانستند حکومت شاهنشاهی را سرنگون کنند، همه این‌ها با حس معیت الهی بود.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهریاری با تأکید بر اینکه سرنگون کردن حکومتی که سردمداران استکباری پشت سرش بودند، یک معجزه الهی بود، اظهار داشت: اسرائیل، آمریکا و بسیاری از قدرت‌های استکباری حامی رژیم شاه بودند و حتی کشورهای منطقه نیز از او می‌ترسیدند اما امام با حس معیت الهی توانست این حکومت را سرنگون کند.



وی با بیان اینکه امام جز اسلام هیچ‌چیز مدنظرش نبود افزود: امام اسلامیت را برای ما به ارمغان آورد و شهرها، خیابان‌ها و مناظر ما پاک شدند و پاکی مظهر اسلامیت است.


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: ارتباط قلبی که میان حضرت امام (ره) و ملت ایران ایجادشده پایدار است و زائل نخواهد شد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهریاری افزود: هرچه داریم از حس معیت الهی حضرت امام (ره) است که به بدنه اجتماع تزریق شد چراکه ما توانستیم دشمن بعثی را نیز با این حس از مرزهای خود بیرون کنیم و در ادامه با درایت‌های مقام معظم رهبری نه‌تنها توانستیم مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی را محفوظ نگه داریم بلکه توانستیم این مرزها را به لب مرزهای دشمن برسانیم و امروز مقاومت ما در آستانه مرزهای فلسطین است.


وی با بیان اینکه همواره مقام معظم رهبری بر حضور مردم درصحنه تأکید دارند، اظهار داشت: با نظریه‌پردازی و تدبیر مقام معظم رهبری در حوزه نظام اسلامی، جمهوریت نظام در زمان ایشان عمق یافت و توسعه پیدا کرد.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته