دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1398 - 12:57
همراهی دانشگاهیان با فجر چهل‌ویکم/ 101 ـ عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد:

دشمن با دیدن استقامت جبهه حق عقب‌نشینی می‌کند

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق گفت: «دشمن هر زمان استقامت جبهه حق را ببیند، عقب‌نشینی می‌کند؛ مانند جنگ 33 روزه لبنان و رژیم صهیونیستی، انقلاب اسلامی ایران و جنگ ایران اسلامی مقابل گرگ‌های دنیا.»
کد خبر : 470910
IMG_8178.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نراق، صبح امروز نشست هم‌اندیشی «دهه فجر، طلیعه آزادی ملت و محو استبداد» با حضور جمعی از اعضای هیئت‌علمی در تالار شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق برگزار شد.


عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق با بیان آیاتی به قانون غلبه قلت بر کثرت اشاره کرد و گفت: «دلایل غلبه قلت بر کثرت ایمان، صبر و استقامت مومنان و مسلمانان است، اگر عده قلیل و اندک ایمان و تقوا داشته باشند می‌توانند بر گروه کثیری غلبه پیدا کنند.»


حجت‌الاسلام والمسلمین کمال نادری اضافه کرد: «انقلاب ما ناشی از یک تفکر دینی است و مؤلفه‌هایی دارد که یکی از آن مؤلفه‌ها غلبه قلت بر کثرت است.»


عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق بیان کرد: «بحث کثرت و قلت را می‌توان در طول تاریخ و زمان انبیا، ائمه اطهار(ع) و انقلاب اسلامی ایران مشاهده کرد. مشرکین و کفار همواره به کمّیت نگاه می‌کنند.»


نادری افزود: در راه دین و خدا از قلت نهراسیم؛ همانگونه که امیرالمومنین علی(ع) فرمودند: «لا تستوحشوا فی طریق الهدی لِقِلَّة اهله» در راه هدایت الهی به خاطر کمی اهل آن هراس نداشته باشید. امام خمینی نیز به هدف خود و مردم ایمان داشت و از دشمن نهراسید.


یکی از وظایف دولت‌ها تقویت احساس امنیت است


وی تشریح کرد: «دشمن هر زمان استقامت جبهه حق را ببیند، عقب‌نشینی می‌کند؛ مانند جنگ 33 روزه لبنان و رژیم صهیونیستی، انقلاب اسلامی ایران و جنگ ایران در مقابل گرگ‌های دنیا و پیروزی سوریه در مقابل داعش. هر روز شاهد پیروزی‌ها و موفقیت‌های زیادی هستیم که نصیب جبهه حق و جبهه مقاومت شده است.»


عضو هیئت‌علمی و استادیار روابط بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق نیز با اشاره به حدیث نبوی «نعمتان مجهولتان الصّحة و الامان» بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «دو نعمت مجهول است؛ نعمت سلامتی و نعمت امنیت»؛ امنیت بحثی سلبی است؛ وقتی تهدید نیست احساس امنیت می‌کنیم و احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است.


جمشید شریفیان تأکید کرد: «یکی از وظایف دولت‌ها تقویت احساس امنیت است، امنیت شغلی، فرهنگی و اقتصادی از جمله این امنیت‌هاست، دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید احساس امنیت شغلی را در اعضای هیئت‌علمی و کارکنان خود تقویت کند.»


وی ادامه داد: «آمریکا با شهید کردن سردار سلیمانی دچار یک اشتباه استراتژیک شد و شاهد حضور میلیون‌ها ایرانی در تشییع پیکر پاک سردار دلها بود.»


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته