دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1394 - 09:16
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد

لزوم توجه به تقویت بینه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بر توجه و تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تاکید کرد.
کد خبر : 47084

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، عابدین عابدی مقدم در همایش سالانه تقدیر از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اظهار کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید تمامی نیازهای خود را با مسئولان دانشگاه‌ بیان کنند تا بر اساس آن برنامه ریزی کرده و آنها را رفع کنیم.


وی با بیان اینکه بحث مشاوره برای دانشجویان شاهد و ایثارگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: مشاوره به رفع نیازهای علمی دانشجویان کمک شایانی می‌کند.


این مسئول اظهار امیدواری کرد که تقویت هر چه بیشتر بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر با جدیت در دستور کار قرار گیرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ترویج واقعی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در گرو تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است.


عابدی‌مقدم گفت: استکبار جهانی که در رأس همه آنان امریکا قرار دارد، مسئول خون تمام مردم بی‌گناهی است که در جهان اسلام کشته می‌شوند و به شهادت می‌رسند.


وی با تاکید بر اینکه اگر حمایت امریکا از شاه معلون و رژیم بعث عراق نبود، هرگز این تعداد شهید و جانباز نداشتیم، اظهار کرد: به طور حتم مسئولیت مستقیم تمام این جنایات بر عهده امریکا و استکبار جهانی است و امیدواریم امسال در ۱۳ آبان هر کس که می‌داند امریکا چه جنایاتی را مرتکب شده است با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر انزجار و استکبارستیزی خود را از سیاست‌های امریکا بیان کند.


در این همایش که با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد همراه بود از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر واحد مشهد در سال تحصیلی۹۳-۹۲ با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته