دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1398 - 18:30
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تشریح کرد؛

اهم اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن در سیل اخیر/ اعتبارات تخصیص یافته در حال پرداخت است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به تشریح مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سیل اخیر دی‌ماه جنوب این استان پرداخت.
کد خبر : 470764
13940120110724535067484.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا  سید خلیل منبتی گفت: برای ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد روستایی هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال و ۲ هزار و ۱۵۰ واحد روستایی هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اختصاص یافته است.


وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران ما در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اسرع وقت امکان اسکان موقت روستایی برای ۱۲ هزار و ۱۰۰ واحد و ۲ هزار و ۱۵۰ واحد شهری تخریب شده فراهم شد. 


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با تقدیر از همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی استان و سایر مجموعه‌های مردمی کشور که به یاری هموطنان عزیز سیل زده جنوب استان شتافتند، بیان کرد: برای ۱۱ هزار واحد اعتبار معیشتی، ۸ هزار واحد اعتبار تعمیر و ۵ هزار فضای دامی هر کدام ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار و تسهیلات تخصیص داده شده است.


وی با اشاره به اتمام فعالیت ۷۰ اکیپ آمارگیری بنیاد مسکن در مناطق سیل زده، افزود: تاکنون نزدیک به ۵ هزار پرونده تشکیل شده که مرحله افتتاح حساب برای واریز مبالغ مذکور نیز برای ۱۰۴۸ نفر انجام شده است.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به کمک‌های بلاعوض معيشتی ، تعميرات و احداث فضای دامی نیز اشاره کرد و گفت: برای موارد مذکور هر کدام ۵۰ميليون ریال و برای ساخت واحدهای شهری ۱۲۰ ميليون ریال و واحدهای روستايی ١۰۰ميليون ریال بلاعوض اختصاص داده شد.


منبتی بیان کرد: حجم گسترده‌ای مصالح به مناطق سیل زده ارسال شده و در انبارهای ستادهای ۶ گانه ای که شهرهای جنوب استان تشکیل داده‌ایم، دپو شده است.


وی به برگزاری جلسات متعدد با استانداری، دانشگاه سیستان و بلوچستان، سازمان نظام مهندسی، جهاد کشاورزی، آزمایشگاه مکانیک خاک و آب منطقه‌ای استان برای تسهیل امور و بنای واحدهای مستحکم اشاره کرد و اظهار کرد: تلاش ما بر این است که واحدهای احداث شده از استحکام و کیفیت مطلوب و عالی برخوردار باشند تا هموطنان عزیز ما در برابر حوادث احتمالی دیگر مصون باشند.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته