دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اخوان در گفتگو با آنا:

همبازی شدن با بازیگران حرفه‌ای «دوزیست» یک تجربه شیرین بود+ فیلم

بازیگر فیلم سینمایی «دوزیست» از تجربه بازی در این فیلم می گوید.
کد خبر : 470742
10-9-1024x683.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلم دوزیست به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، پژمان جمشیدی، مریم اخوان، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و ستاره پسیانی بازیگران آخرین فیلم نیک‌نژاد هستند.


الهام اخوان  در اولین تجربه جدی بازیگری خود در این فیلم ایفاگر نقش یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم به نام مریم است. او در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری آنا درباره بازی در این فیلم گفت:  دوزیست اولین تجربه جدی من در بازیگری سینما، تجربه به شدت شیرین و خیلی خوبی بود. بعد از سال‌ها تلاش در بخش‌های فنی و  پشت صحنه سینما بازی در این فیلم برای من خیلی اهمیت داشت. آن هم در کنار بازیگران حرفه‌ای که  بازی در کنار آنها بسیار سخت است.


وی اظهار کرد: همه بازیگران این فیلم همراه، صبور و مهربان بود. کار با آقای نیک نژاد و خانی هم که بسیار لذت‌بخش بود. آرزو می‌کنم که همه آنهایی که عاشق بازیگری هستند و در این عرصه توانایی دارند به این تجربه برسند.



اخوان در پاسخ به این پرسش که آیا تحصیلات سینمایی به او در ایفای این نقش کمک کرده است یا نه نیز گفت: تا قبل از  ایفای نقش در  فیلم دوزیست گمان می‌کردم صرفاً تحصیلات دانشگاهی می‌تواند کمک زیادی به کیفیت بازیگری بکند. البته این موضوع نسبی است و  مطالعات سینمایی قطعاً در کنار  فعالیت تجربی می‌تواند تأثیرگذار باشد و به بازیگر کمک کند، اما اعتقاد من این است که تجربه و تجربه حرف اول را می‌زند.


بازیگر فیلم سینمایی دوزیست افزود: با حضور در یک پروژه سینمایی است که برای فرد فضایی برای کسب تجربه ایجاد می شود. با حضور در کارهای بعدی این فضا تکرار شده و این تجربه‌ها آن بازیگر را هر روز پخته‌تر می‌کند. یکی از کارگردانان  بزرگ سینما گفته است که کار من فیلم دیدن است؛ شاید من سینما نخواندم اما سینما زیاد رفته‌ام. این نشان‌دهنده اهمیت تجربه است. قطعاً دانش سینمایی هم می‌تواند این توانایی را چندین برابر کند.   


انتهای پیام/4104/


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته