دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1398 - 18:44
ترامپ در کنایه به دموکرات‌ها؛

فکر می‌کنم آن‌ها باید دوباره روسیه را سرزنش کنند

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در پیامی توئیتری آشفتگی دموکرات‌ها در برگزاری مجمع انتخاباتی در ایالت آیووا را مسخره کرد.
کد خبر : 470547
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر آشفتگی دموکرات‌ها در برگزاری مجمع انتخاباتی در ایالت آیووا را به سخره گرفت.


ترامپ به توئیت خبرگزاری آسوشیتدپرس اشاره کرد که در این توئیت نوشته شده بود: «آسوشیتدپرس قادر به اعلام برنده مجمع انتخاباتی دموکرات‌ها در ایالت آیووا نیست که این موضوع به دلیل بی‌نظمی‌ها در روند انتخابات سال جاری و فاصله کم میان بوته‌جج و برنی سندرز است.»


ترامپ در ادامه پیام توئیتری با کنایه زدن به دموکرات‌ها نوشت: «فکر می‌کنم آن‌ها باید دوباره روسیه،‌ روسیه، روسیه را سرزنش کنند! اگر آن‌ها نمی‌توانند آرا را به درستی شمارش کنند،‌ چگونه قصد دارند تا موضوع بهداشت و درمان در آمریکا را به پیش ببرند.»


ترامپ با اشاره به نام روسیه در پیام توئیتری خود، به پرونده جنجالی مداخله مسکو در انتخابات 2016 آمریکا اشاره کرد که دموکرات‌ها در آن پرونده معتقد بودند که روسیه مداخله مؤثری به نفع ترامپ در روند انتخابات سال 2016 داشته است.


دفتر حزب دموکرات در ایالت آیووا، بامداد امروز اعلام کرد که با شمارش ۱۰۰ درصد آراء انتخابات درون‌حزبی در این ایالت، «پیت بوته‌جج» با اختلاف بسیار کم پیروز این مرحله شده است. 


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته