دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رأفت در گفتگو با آنا:

پیروزی در دربی نصیب پرسپولیس نشد/ استقلال جوانمردانه و حرفه‌ای بازی کرد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: در دربی 91 پرسپولیس به برتری دست پیدا نکرد و شاهد بازی جوانمردانه و حرفه‌ای از استقلال بودیم.
کد خبر : 470528
_MID0215.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در قالب دربی 91 به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. با این نتیجه پرسپولیس با 41 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و استقلال هم 33 امتیازی شد تا موقتاً به رده سوم جدول صعود کند.


پایان رأفت در خصوص تقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: با توجه به بازی‌هایی که در این فصل از سرخابی‌ها دیده بودیم انتظار برگزاری دربی تماشایی از هر دو تیم داشتیم که انصافاً بازیکنان موفق شدند دیداری زیبا و تماشاگرپسند انجام دهند. 4 گل در دربی 91 زده شد و فرصت‌های گلزنی متعددی برای هر دو تیم فراهم شد تا همگان از دیدن این مسابقه لذت ببرند.


وی ادامه داد: دوست داشتم تا پرسپولیس برنده شود اما قسمت نشد تا 3 امتیاز کسب شود. ترکیبی که یحیی گل‌محمدی چیده بود فضای زیادی به بازیکنان استقلال می‌داد اما تعویض‌هایی که او انجام داد بهتر از فرهاد مجیدی بود و این موضوع باعث شد تا پرسپولیس بازنده نشود.


پیشکسوت تیم پرسپولیس تأکید کرد: مجیدی باید مهدی قائدی را از دقیقه 80 به بعد تعویض می‌کرد و با بیرون آمدن قائدی، پرسپولیس در 15 دقیقه پایانی فشار زیادی روی دروازه استقلال آورد و نهایتاً به گل تساوی رسید. به نظرم احمد نوراللهی در دیدار دیروز نسبت به بازی‌های قبلی نمایش ضعیف‌تری داشت و این موضوع عامل برتری استقلال در خط میانی در دقایقی از مسابقه بود که با آمدن بشار رسن پرسپولیس توانست اختیار مرکز زمین را از چنگ استقلال خارج کند.


وی با اشاره به این موضوع که بازی زیبای استقلال و پرسپولیس باعث شد تا حاشیه کمتری در دربی وجود داشته باشد، تصریح کرد: سرمربیان سرخابی‌ها علاقه زیادی به انجام فوتبال هجومی داشتند و به بازیکنان خود تفهیم کرده بودند که این مسابقه 3 امتیاز بیشتر ندارد و تنها از لحاظ حیثیتی اهمیت بیشتری دارد. بازیکنان استقلال پس از رسیدن به گل دوم به اتلاف وقت روی نیاوردند و بازی جوانمردانه‌ای انجام دادند که نشان از حرفه‌ای بودن این تیم بود.


رأفت خاطرنشان کرد: شکی وجود ندارد که با حمایت درست از تیم‌های پرسپولیس و استقلال فوتبال ایران پیشرفت بیشتری خواهد کرد و دربی‌های زیباتر از مسابقه دیروز را تماشا خواهیم کرد. این دو تیم باید دارای ورزشگاه اختصاصی شوند و به سمت خصوصی شدن پیش بروند. با بهتر شدن شرایط سرخابی‌های تهران بدون تردید تیم ملی فوتبال هم پیشرفت بیشتری خواهد کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته