دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1398 - 12:02
رحیمیان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران:

مدعی خط امام با جریان معاند و غرب‌گرا همراهی نکند

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: آنهایی که مدعی خط امام هستند باید بدانند که اگر بخواهند با جریانات معاند، نفاق و غرب‌گراها و جریان‌هایی که در خط اسلام ناب نیستند همراهی کنند خطشان منطبق با خط امام نیست.
کد خبر : 470496

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان خاطرات جهاد و هجرت امام خمینی(ره) در دوران ستمشاهی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بنده ریاست، شهرت، جاه طلبی و حتی مرجعیت نبود. ما کسی را مانند امام(ره) سراغ نداریم که آنقدر از دنیا فراری باشد.


وی افزود: وقتی امام بعد از خرداد ۴۲ که در زندان بودند، صحبت از محاکمه صحرایی و اعدام ایشان مطرح بود. در آن زمان مرحوم آقای پسندیده به ملاقاتشان می‌رود و خبر می‌دهد که علما و مراجع زیادی از شهرهای مختلف از جمله قم، شیراز، مشهد، کرمانشاه و ... به تهران مهاجرت کردند تا از امام حمایت کرده و از اعدام ایشان جلوگیری کنند. امام وقتی متوجه این موضوع می‌شود به آقای پسندیده می‌گویند بروید نزد علما و از آنها تشکر کنید و بگویید من راضی نیستم.


تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد:  پس از تصویب لایحه کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی و اعتراض امام به این لایحه، رژیم طاغوت به امام پیغام داد که درباره هرچه می‌خواهید سخن بگویید جز درباره آمریکا. امام در سخنرانی عاشورای ۴۲ هژمونی طاغوت و رژیم شاه و در آبان ۴۳ هیمنه آمریکا را منهدم کرد.


وی عنوان کرد: آنهایی که مدعی خط امام هستند باید بدانند که اگر بخواهند با جریانات معاند، نفاق و غرب‌گراها و جریان‌هایی که در خط اسلام ناب نیستند همراهی کنند، خطشان منطبق با خط امام نیست.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته