دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1394 - 10:25
در گفت‌وگو با آنا

سعید عبدولی: دلایلم برای بنا موجه بود/ اصلا آماده نیستم

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور شدم اردو را ترک کنم اما زمانی که دلایلم را برای محمد بنا گفتم ایشان از جریمه من صرفنظر کرد.
کد خبر : 47045

سعید عبدولی فرنگی کار کشورمان درباره شرایط فعلی‌اش و بازگشتش به تمرینات تیم ملی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «مدتی در اردوی تیم ملی حضور نداشتم و برای پاره‌ای از مشکلات شخصی‌ام مجبور شدم که اردو را ترک کنم و به شهرستان بروم اما چند روزی است که در اردو حاضر شده‌ام. متاسفانه بعد از مسابقات جهانی تمرین نداشتم و امروز شرایط بدنی بسیار بدی دارم و اصلا آماده نیستم.»


وی‌ افزود: «بعد از بازگشت به اردو با جدیت در تمرینات شرکت می‌کنم تا بتوانم در مسابقاتی که پیش رو دارم با آمادگی کامل شرکت کنم. البته هدف اصلی‌ام المپیک برزیل است که بتوانم پیراهن تیم ملی را در این بازی‌ها بر تن کنم و کشتی‌ بگیرم. المپیک دیگر جای شکست نیست بنابراین سعی می‌کنم قبل از المپیک به نهایت آمادگی برسم.»


دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون درباره عدم حضورش در تیم ملی و جریمه‌ای که محمدبنا برای او در نظر گرفته بود، اظهار کرد: «من به دنبال این بودم که خانواده‌ام را به صورت دائمی به تهران بیاورم به همین دلیل به شهرستان رفته بودم. زمانی که خانواده‌ام در تهران نبودند درگیری فکری داشتم از این‌رو مجبور به ترک اردو شدم. زمانی‌ که با محمد بنا در این خصوص صحبت کردم ایشان هم از جریمه من صرف‌نظر کرد چرا که دلایلم برای او موجه بود.»


وی در ادامه به بازگشت بنا به تیم ملی اشاره کرد و گفت: «بازگشت بنا انگیزه فرنگی‌کاران را بالا برده‌ است. خداروشکر در این مدت هم با من همکاری لازم را انجام داد. من هم به ایشان قول دادم که بعد از اسکان خانواده‌ام در تهران به صورت منظم در اردوها حضور داشته باشم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته