دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1398 - 17:30
تخریب به جای کارنامه-3/ شمسی‌پور در گفتگو با آنا:

حمله اصلاح‌طلبان به قالیباف یک بازی تکراری است/ چرا برای برادران روحانی و جهانگیری خط قرمز تعیین می‌کنند؟

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: حمله اصلاح‌طلبان به قالیباف نزد مردم هوشمند کشورمان تکراری شده و سود جدی برای جریان اصلاحات نخواهد داشت.
کد خبر : 470321
8824966_367.jpg

علی شمسی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره برچسب‌زنی و اتهامات بی‌پایه و اساس جریان اصلاحات علیه محمدباقر قالیباف برخلاف حکم نهایی قوه قضائیه در ماجرای پرونده تخلفات شهرداری تهران اظهار کرد: اصلاح‌طلبان روشی دارند که سال‌هاست دارند این روش را پیگیری می‌کنند. اگر احساس کنند و برآیندشان از وضعیت جامعه و عملکرد خودشان این باشد که برنده میدان هستند، به بازی تَن می‌دهند و ورود پیدا می‌کنند، اما اوقاتی است که اینها به هر دلیلی امکان رقابت ندارند و با توجه به وضعیت افکارسنجی در کل کشور، خودشان را شکست‌خورده می‌بینند.


وی افزود: در این مواقع اینها دو روش دارند که بازی باخته را کم‌رنگ کنند یا بتوانند بازی را برگردانند که این مسئله در طول تاریخ انقلاب بارها اتفاق افتاده است؛ اولین مسئله‌ای که اصلاح‌طلبان به آن ورود پیدا می‌کنند، تشکیک در صحت انتخابات است که چندین بار تا حالا این اتفاق افتاده، این بحث را مطرح کردند و حالا به فراخور آن وضعیتی که وجود داشته با شدت و حدت بیشتر یا کمتر، منتها الان چون خودشان مجری انتخابات هستند، نمی‌توانند خیلی بر روی این قضیه مانور بدهند، بلکه تلاش‌شان را گذاشته‌اند بر روی بحث مهندسی انتخابات که در واقع مدعی هستند که شورای نگهبان با رد صلاحیت گسترده کاندیداهای اصلاح‌طلب، امکان رقابت را از آنها گرفته و از روش «مظلوم‌نمایی» استفاده می‌کنند.


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: یعنی خودشان را به مظلومیت می‌زنند که حالا ما امکان رقابت نداریم؛ در حالی که ما مطلعیم که اینها حداقل سه لیست جدی می‌توانند در تهران بدون اشتراک ارائه بدهند. به راحتی بیش از 90 نفر کاندیدا در اختیار دارند و از طرف دیگر در سراسر کشور هم قابلیت رقابت جدی برای آنها فراهم است، اما چون خودشان می‌دانند رأی ندارند، نمی‌خواهند وارد رقابت شوند یا حداقل خودشان را به این شکل نمایش می‌دهند تا اینکه شاید بتوانند لحظات آخر، بازی را برگردانند.


شمسی‌پور با بیان اینکه این اصلاح‌طلبان الان نباید مدعی باشند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی اعمال و رفتار خودشان در سال‌های گذشته باشند.


وی با اشاره به روش دوم  اصلاح‌طلبان گفت: روش دوم آنها، اتهام‌زنی به رقیب است مانند اتهام‌زنی به آقای قالیباف یا هر فرد دیگری که رقیب‌شان باشد. قبلاً هم در خصوص افراد دیگر این اتفاق افتاده است.


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلام بیان کرد: قاعدتاً مسئله این است که آقای قالیباف درباره اتهامات مطرح‌شده در مورد خودش گفته من خط قرمزی ندارم، قوه قضائیه بیاید بررسی کند و مطیع احکام قوه قضائیه هستم، ولی آیا برای برادر رئیس جمهور هم همین وضعیت برقرار است؟ آیا برای برادر معاون اول هم همین وضعیت برقرار است؟ یا اینکه عمداً فشار می‌آورند تا خارج از چهارچوب و موازین حاکم بر جمهوری اسلامی آنها را از چنگ عدالت برهانند؟


شمسی‌پور گفت: به نظر من ترس اصلاح‌طلبان از آقای قالیباف نیست، بلکه ترس‌شان از مردم است. در واقع ترس اینها از خودشان است. ترس اینها از شجاعت آقای قالیباف و کارآمدی و روحیه جهادی‌اش است. ترس اینها از کارنامه درخشان آقای قالیباف است. ترس اینها از اقبال مردم در تهران به آقای قالیباف است که الان نظرسنجی‌ها به طرز کاملاً واضحی مبین این مسئله است. ترس‌شان از عملکرد ضعیفشان در چهار سال گذشته در مجلس است. از کارنامه غیرقابل قبول‌شان است. از نگاه منفی مردم نسبت به غرب‌گرایان در کشور است؛ بنابراین فکر می‌کنم این بازی‌ها برای ما و همچنین برای مردم هوشمند کشورمان تکراری شده و فکر می‌کنم که این بازی‌ها سود جدی برایشان نخواهد داشت.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته