دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1394 - 15:34
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

سالک: طرح عفاف و حجاب در جلسه مشترک کمیسیون‌های فرهنگی و حقوقی بررسی می‌شود/ ابوترابی: این طرح به عمر مجلس نهم نمی‌رسد

در حالی‌که رئیس کمیسیون فرهنگی می‌گوید که طرح عفاف و حجاب در جلسه مشترک کمیسیون حقوقی و فرهنگی در حال بررسی است، عضو کمیسیون حقوقی معتقد است که این طرح به عمر این مجلس نمی‌رسد.
کد خبر : 47027

احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره طرح عفاف و حجاب که در کمیسیون فرهنگی در حال بررسی است، اظهار کرد: این طرح در کمیسیون مشترک فرهنگی و حقوقی و قضایی در حال بررسی است و وقتی که این دو کمیسیون در این باره به نتیجه برسند طرح برای اینکه در دستور کار جلسات علنی مجلس قرار می‌گیرد.


در حالی که رئیس کمیسیون فرهنگی در این باره وارد جزئیات بیشتری نشد، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم تیران و کرون در مجلس و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آنا گفت: این طرح دیگر به عمر مجلس نهم نمی‌رسد و مسکوت خواهد ماند.


وی افزود: تاکنون دو جلسه بین کمیسیون فرهنگی و حقوقی و قضایی در این زمینه برگزار شده است و در این هفته سومین جلسه مشترک تشکیل خواهد شد.


ابوترابی درباره جزئیات این طرح تصریح کرد: در این طرح به نحوه پوشش زنان شاغل در ادارات دولتی، باید‌ها و نبایدهای پوشش در جامعه و نحوه کشف حجاب در خودرو و همچنین مسائل از این مورد توجخ قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته