دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1394 - 15:53

تشکیل ستاد استقبال از ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از تشکیل ستاد استقبال از ریاست جمهوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: استقبال از دولت تدبیر و امید در استان سمنان بی‌نظیر خواهد بود.
کد خبر : 47001

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو در جلسه ستاد استقبال از ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان گفت: استقبال از دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی در استان زادگاهش بی‌نظیر خواهد بود.


میرساردو در جلسه ستاد استقبال از دولت تدبیر و امید که اعضاء هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حضور داشتند با بیان اینکه عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید باعث شده تا رضایتمندی بی نظیری را در کشور از مجموعه دولت شاهد باشیم، گفت: استقبال پرشور مردم و تلاش و همکاری مسئولان در این راستا موجب تکریم ارزش‌های انقلاب و ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی و خشنودی مقام معظم رهبری و موجب پیشرفت و توسعه استان خواهد بود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به حضور دانشگاهیان در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت به عنوان نهادهای نخبه پرور استان اشاره کرده و افزود: ایجاد شور و نشاط و روحیه مشارکت در این سفر مهم بسیار حائژ اهمیت است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برنامه ریزی ها و بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری دانشگاهیان را فراهم خواهد کرد.


میرساردو این سفر را از جهات مختلف بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و آن را مایه افتخار و برکت برای استان سمنان دانست و یکی از دلایل مهم این موضوع رویکرد بی نظیر وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای و در راس آن رهبری معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری عنوان کرد.


وی افزود: اولین سفر ریاست جمهوری بعد از توافقات هسته ای به استان سمنان باعث افتخار مردم این دیار است که میزبان رئیس جمهور و هیات دولت هستند و مردم و مسئولان قدردان درایت ریاست محترم جمهوری در مسئله هسته ای هستند.


در این جلسه تمهیدات لازم برای استقبال باشکوه دانشگاهیان و عموم مردم از ریاست جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید به استان سمنان انجام می شود، برنامه ریزی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته