دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آرامشی که از پرسپولیس گرفته شد/ انتشار بی‌موقع ریز قراردادهای سرخ‌پوشان

انتشار ریز قراردادهای بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی آرامش را از این تیم دور خواهد کرد.
کد خبر : 469881
_MID0054.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس ساعت 15:30 روز پنج‌شنبه 17 بهمن 98 در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دربی دیگری را برگزار خواهند کرد.


در این میان اعتراض بازیکنان پرسپولیس به دریافت نکردن مطالبات فصل گذشته و این فصل از رقابت‌های لیگ برتر موجب شد تا رقم قرارداد آن‌ها در فصل پیش منتشر شود که با انتشار این ارقام مشخص شد بیشتر بازیکنان پرسپولیس 100 درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند. حتی بر اساس اسناد منتشر شده این مسئله نیز تأیید شد که بازیکنان پرسپولیس ۴۹۵ میلیون تومان خارج از قرارداد دریافتی داشته‌اند.


موضوعی که برای هواداران و علاقه‌مندان به پرسپولیس اهمیت زیادی دارد این است که انتشار ارقام قرارداد بازیکنان در آستانه دربی تبعات منفی برای سرخ‌پوشان دارد. شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از دیدار با صنعت نفت آبادان قصد داشتند به خاطر دریافت نکردن مطالبات خود در تمرین شرکت نکنند که با وساطت سرمربی تیم این موضوع حل شد. حالا که مبالغ قرارداد منتشر شده و در بسیاری مصاحبه‌ها عنوان شده بود بازیکنان به واسطه غیرت و عشق به هواداران بازی می‌کنند، قطعاً بازیکنان در روز دیدار با استقلال تمرکز و آرامش کافی نخواهند داشت.


محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال نسبت به خبر انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان داد و اعلام کرد: «خودشان قراردادهای تیمشان را منتشر کرده‌اند که دقیقاً شبیه تیم‌های ثروتمند اروپایی است! تسویه 100 درصد صورت گرفته. حتی آپشن‌ها هم پرداخت شده! شرایطی ایده آل که حداقل آبی‌ها و 12 تیم دیگر در لیگ برتر ایران از آن برخوردار نیستند و متأسفانه استقلال حتی خواب این حمایت‌های رؤیایی هم نمی‌بیند.»



اگر پرسپولیس در دربی نتیجه مطلوبش را کسب نکند بدون شک اعضای این تیم به این موضوع اشاره می‌کنند و از انتشار ریز قراردادهای فصل گذشته‌شان گلایه خواهند کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته