دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1398 - 19:30

برنامه احسان حدادی در کیش و آمریکا

احسان حدادی پرتابگر کشورمان برای حضور در اردوی برون مرزی راهی امریکا می‌شود تا زیر نظر مربی‌اش تمرینات خود را برای المپیک توکیو پیگیری کند.
کد خبر : 469840

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احسان حدادی پرتابگر کشورمان که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده برای دومین مرتبه در جزیره کیش اردو برپا کرده است و پس از پایان این اردو به تهران برمی‌گردد.


حدادی پس از دومین اردو خود در جزیره کیش، دهم اسفندماه راهی امریکا می‌شود تا زیرنظر سرمربی خود تمرینات را پیگیری کنند. تفتیان هم دیگر دوومیدانی‌کار المپیکی کشورمان این روزها در مسابقات بین‌المللی داخل سالن پاریس حضور دارد و اردوی خود را زیر نظر سرمربی فرانسوی‌اش پیگیری می‌کند. 


طبق پیش‌بینی‌ها مهدی پیرجهان هم یکی دیگر از دوومیدانی‌کاران کشورمان است که امکان کسب سهمیه المپیک با توجه به رکوردهایش را دارد. این در شرایطی است که در المپیک ریو تعداد دوومیدانی‌کارانی که سهمیه المپیک کسب کردند 10 نفر بودند اما حالا 6 ماه مانده به المپیک، تنها دو ملی‌پوشان موفق به کسب سهمیه المپیک شدند. 


ناگفته نماند شرایط در فدراسیون دوومیدانی هم چندان روبه‌راه نیست؛ مهرماه امسال دوره چهارساله‌ ریاست کیهانی در فدراسیون دوومیدانی به پایان رسید و ایرج عرب به‌عنوان سرپرست در این فدراسیون مشغول به کار شد. در حال حاضر اهالی دوومیدانی‌ هم خواهان این هستند تا انتخابات این فدراسیون را به بعد از المپیک موکول کنند تا شرایط برای ملی‌پوشان بهتر پیش برود.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته