دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1398 - 11:46

مصوبه هیئت دولت درباره کنترل ویروس کرونا تغییر کرد!

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، بند سوم مصوبات شب گذشته هیئت دولت را در زمینه اقدامات پیشگیرانه در قبال ویروس کرونا حذف کرد.
کد خبر : 469717
156576528074286700.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا،  هیئت وزیران در جلسه شب گذشته که به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد به منظور مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در کشور، مراتب زیر به تصویب رسید.


1 - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمادگی لازم و کامل در سطح ملی و استان‌ها برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و مقابله با آن را داشته باشد و همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با این وزارتخانه هستند.


2- وزیر کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستورالعمل های لازم و اقدامات ضروری را به همه استانداران و فرمانداران به ویژه در استان های مرزی و علی الخصوص در مرزهای شرقی برای پیشگیری و مواجهه احتمالی با ویروس کرونا ابلاغ کنند.



3 - پروازهای مستقیم از مبدأ چین و به مقصد چین متوقف شود.


4 - وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به تجهیز یک فروند هواپیما و اعزام تیم ویژه پزشکی برای بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی از ووهان اقدام کنند و پیگیری وضعیت سایر اتباع ایرانی در دستور کار وزارت امور خارجه و سایر دستگاه ها باشد.


5- کلیه مسافران ورودی از مبدأ چین مطابق دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به کشور قرنطینه شوند.


حالا بعد از مدتی از تصویب این موضوع بند سوم مصوبه تغییر و حذف شد!



انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

برچسب ها: هیئت دولت کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته