دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1398 - 11:04
رئیس سازمان بازرسی کشور خبر داد؛

برخورد با نهادهای کم‌کار در حوزه آلودگی هوا/ تاکنون مورد خاصی از ویروس کرونا را مشاهده نکردیم

رئیس سازمان بازرسی کشور با اشاره به نصب دوربین‌های حرارتی در مبادی ورودی کشور جهت جلوگیری از ورود ویروس کرونا گفت: تاکنون مورد خاصی از ویروس کرونا را مشاهده نکردیم.
کد خبر : 469694
6161.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسن درویشیان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در جمع خبرنگاران درباره نصب دوربین‌های حرارحی در مبادی ورودی کشور جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: تاکنون مورد خاصی از این ویروس را در کشور مشاهده نکردیم و در مبادی ورودی نیز تمهیدات گسترده و ویژه‌ای اندیشیده شده است تا از انتقال این ویروس به کشور جلوگیری شود.


وی درباره ورود سازمان بازرسی به موضوع آلودگی هوا نیز گفت: در این خصوص جلسات متعددی را برگزار کردیم و پیشنهادهایی نیز ارائه شد و درحال حاضر مشغول پیگیری پیشنهادها هستیم. یک از موارد اصلاح ناوگان حمل و نقل عمومی بود که البته این کار هم زمان‌بر و هم نیاز به اعتبار بالایی دارد. به هرحال ما نظارت خود را انجام می‌دهیم و با نهادهایی که کم‌کاری کنند برخورد می‌کنیم.


رئیس سازمان بازرسی کشور درباره اقدامات سازمان بازرسی درباره سیل در کشور اظهار کرد: گزارش سیل تکمیل شده است و تعدادی نیز در زمینه تخلفات اداری به مراجع قضائی احضار شدند.
درویشیان در پایان درباره بسته معیشتی که به برخی افراد نیازمند اهدا نشده بود گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، ۹۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد بسته خود را دریافت کردند.
انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب