دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1398 - 11:55
عباسی در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

تسامح بیش از حد مجلس دهم در برابر دولت/ حمایت اصلاح‌طلبان از نمایندگان فاسد بی‌اعتمادی مردم را در پی دارد

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه عملکرد مجلس دهم در حوزه نظارت بسیار ضعیف بود، گفت: این مجلس متأسفانه در مقابل دولت بیش از حد از خود تسامح نشان داد و جدیت لازم را در رصد مسائل اصلی مردم نداشت.
کد خبر : 469507
mohammad-abassi-2347.jpg

محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: آنچه که مجلس دهم در لوایح و طرح‌ها مدنظر قرار داده، نشان می‌دهد همپوشانی دقیقی با مشکلات اصلی مردم و رویکردهای جامعه ندارد و همچنین نیروهای باتجربه نظام و سیاسیون این را مورد تأکید قرار داده‌اند.


وی با بیان اینکه بخشی از لوایح مجلس مربوط به اصلاح لوایح قبلی است، یادآور شد: این نشان می‌دهد که این لوایح یا اشتباه هستند یا مجلس راه رفتن در مسیر اشتباه را همچنان ادامه می‌دهد.


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عملکرد مجلس دهم در حوزه نظارت بسیار ضعیف بود و مجلس دهم متأسفانه در مقابل دولت بیش از حد از خود تسامح نشان داد و جدیت لازم را در رصد مسائل اصلی مردم نداشت.


عباسی درباره چرایی حمایت اصلاح‌طلبان از نمایندگان رد صلاحیت‌شده به خاطر فساد و جرایم مالی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان همواره به دنبال این هستند که جامعه را با ایجاد پیش‌فرض‌های مصنوعی سیاسی، دوقطبی کند و این مسئله تنها مربوط به الان نیست که به شورای نگهبان حمله می‌کنند، بلکه در هر فرازی چنین مسائلی را بهانه قرار می‌دهند تا با ایجاد نگرانی در میان مردم، جامعه را دوقطبی کنند.


وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان با ایجاد دوقطبی درصدد هستند تا یک‌سری حقایق در خصوص دولت و مجلس در میان مردم افشا نشود.


وزیر ورزش و جوانان در دولت دهم اضافه کرد: این‌چنین حمایت‌هایی از سوی اصلاح‌طلبان به‌نفع نمایندگان فاسد، برای نمایندگانی که پرونده جرائم مالی دارند، آبرو ایجاد نخواهد کرد، بلکه موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته