دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرویز پورحسینی «به‌سلامتی جاده» را افتتاح می‌کند

نمایش «به‌سلامتی جاده» نوشته هارولد پینتر به‌کارگردانی مهدی سقا و تهیه‌کنندگی پیمان یاحقی، یکشنبه 10 آبان‌ماه با حضور پرویز پورحسینی و اهالی تئاتر و سینما اجرای عمومی خود را شروع می‌کند.
کد خبر : 46950

به گزارش گروه فرهنگی آنا، نمایش «به‌سلامتی جاده» 10 آبان‌ماه ساعت 20:15 با نواخته شدن زنگ آیین افتتاحیه توسط پرویز پورحسینی به‌طور رسمی اجراهای عمومی خود را در سالن خانه نمایش دا آغاز می‌کند.


پیش‌فروش اینترنتی نمایش «به‌سلامتی جاده» از یک آبان‌ماه در سایت ایران کنسرت آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت برای تهیه بلیت اقدام کنند.


در خلاصه‌ی این اثر نمایشی آمده است که یک زن و شوهر و کودکشان به دلیلی نامعلوم بازجویی می‌شوند و در پایان هر یک دچار سرنوشت دردناکی خواهند شد.


در این اثر نمایشی میثم غنی‌زاده، مهدی وحید روش، علی علیرضالو و مژده قربانی به ایفای نقش می‌پردازند.


از دیگر عوامل نمایش عبارت‌اند از: علی خالقی دستیار کارگردان، فرید عباسی مترجم، نوید احمدی مدیر صحنه، روزبه فلاح آهنگساز و نوازنده، حامد بارئی طبری طراح پوستر و بروشور، ساجده شمس طراح لباس، نیک عزیزی مترجم گروه، محمد رستمی امور فنی، بهناز شیربانی مدیر روابط‌عمومی، البرز تیمورزاده و ریحانه تیزمغز عکاس این نمایش هستند.


نمایش «به‌سلامتی جاده» از 10 تا 30 آبان ماه در خانه نمایش دا واقع در میدان فاطمی ابتدای شهید گمنام خ جهان مهر پلاک 26 میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: پرویز پورحسینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته