دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سید غلامرضا موسوی در گفتگو با آنا:

«قصیده گاو سفید» را برای مردم ایران ساخته‌ام نه برای خارج از کشور/ قرار بود شهاب حسینی بازیگری اصلی فیلمم باشد!

تهیه‌کننده فیلم «قصیده گاو سفید» بیان کرد: «قصیده گاو سفید» می‌تواند فیلمی متفاوت برای مخاطب سینما باشد. در عین اینکه قرار نیست دنبال رکورد فروش باشیم اما مطمئن باشید کاری ضررده هم نخواهد بود.
کد خبر : 469499
موسوی2.jpg

سیدغلامرضا موسوی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا با اشاره به روند اکران این فیلم عنوان کرد: این فیلم دقیقاً برای اکران است. بازیگران خوب و باکیفیتی هم دارد اما شاید در اسم و رسم بازیگری، تک‌ستاره‌ای نداشته باشند.


وی در عین حال گفت: این را نمی‌پذیرم که برخی می‌گویند: اگر فیلمی -مثل همین «قصه گاو سفید»- بازیگر اسم و رسم‌داری ندارد، پس نمی‌فروشد. من به فروش این فیلم در گیشه اطمینان کافی دارم.


نقشی که قرار بود شهاب حسینی بازی کند


این تهیه‌کننده تأکید کرد: البته تماشاگران این فیلم لزوماض خود ما ایرانی‌ها نیستیم بلکه خارجی‌ها هم می‌توانند پای فیلم ما بنشینند.


موسوی با این حال خاطرنشان ساخت: من «قصیده گاو سفید» را برای کشور خودم ساخته‌ام. اما فیلم به شکلی است که می‌تواند در خارج از کشور هم موفقیت داشته باشد. اما من همیشه برای کشور خودم و مردم خود فیلم می‌سازم و با نگاه به خارج از کشور فیلمی نساخته‌ام.




ببینید: فیلم/ موسوی: «قصیده گاو سفید» اکران موفقی خواهد داشت




تهیه‌کننده سینمای ایران با بیان اینکه قرار بود شهاب حسینی نقش اصلی فیلم را بازی کند، گفت: از روز اولی که سراغ تولید «قصیده گاو سفید» رفتم، قرار بر این بود که شهاب حسینی نقش اصلی را بازی کند. اتفاقاً فیلمنامه را پسندید و دوست داشت اما چون می‌خواست به خارج از کشور برود و در فیلم «مست عشق» بازی کند، دیگر فرصت همکاری پیش نیامد.


قرار نیست رکورد فروش را بزنیم


غلامرضا موسوی اعتقاد داشت: مخاطب سینما می‌تواند به «قصیده گاو سفید» به عنوان یک کار متفاوت نگاه کند. قرار نیست دنبال رکورد فروش باشیم اما کاری ضررده هم نخواهد بود.


گفتنی است؛ فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی است که مریم مقدم، علیرضا ثانی‌فر، آوین پورئوفی و پوریا رحیمی‌سام نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌اند.


صناعی‌ها خود به همراه مریم مقدم و مهرداد کوروش‌نیا فیلمنامه «قصیده‌ گاو سفید» را به نگارش در آورده است.


عوامل فيلم عبارتند از:


كارگردان: بهتاش صناعي‌ها، تهيه‌كننده: غلامرضا موسوي، نويسندگان: بهتاش صناعی‌ها، مریم مقدم و مهرداد کوروش‌نیا، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، طراح صحنه و لباس : آتوسا قلمفرسایی، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: عبدالرضا حیدری، دستیار اول و برنامه‌ریز: آرش مشورت، مدیر تولید: میثم معراجی، منشی صحنه: مریم شقاقی، عکاس: حمید جانی‌پور.


سایر بازیگران: لیلی فرهادپور، فرید قبادی، سوده ازقندی، امیر شریعت، ماهور احمدی، محمد حیدری، زهرا پرهون، ابراهیم گله‌دارزاده، سمیه برجی، مهدی پیله‌وری، ماندانا معزی پور، سمکو روشنی، ساچلی تاجبخش.


انتهای پیام /4143/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته