دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1398 - 10:30
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران:

افزایش قیمت طرح ترافیک در سال آینده معمولی خواهد بود

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: اگر لایحه تعیین عوارض ورود به محدوده‌های طرح ترافیک در سال آینده تصویب شود نرخ تعرفه افزایش آن معمولی خواهد بود.
کد خبر : 469481

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد علیخانی در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با جزئیات لایحه تعیین عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده اظهار کرد: پیشنهاد شهرداری تهران افزایش ۶۰ درصدی عوارض ورود به محدوده های ترافیکی در سال آینده بود که مورد موافقت قرار نگرفت اما امروز این موضوع را در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهیم داد.


وی با بیان اینکه ما در مدیریت شهری بسیاری از طرح‌ها را افزایش نداده‌ایم و در ارتباط با این موضوع به کمیسیون برنامه و بودجه توافق کردیم عنوان کرد: ما در تلاش هستیم تا در سال آینده از افزایش بی‌رویه عوارض جلوگیری کنیم و باید بگویم که اگر لایحه تعیین عوارض ورود به محدوده‌‌های طرح ترافیک در سال آینده تصویب شود نرخ تعرفه افزایش آن معمولی خواهد بود.


رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: هدف طرح‌های ترافیکی که بر اساس مصوبه شورای ترافیک است و شورای شهر تنها نرخ آن را تعیین می‌کند. باید بگویم تا زمانی که حمل و نقل عمومی کامل نباشد، نمی‌توانیم به فکر محدودیت و عوارض سنگین باشیم.


علیخانی اذعان کرد: درآمد حاصل از اجرای محدوده‌های ترافیکی باید در جهت توسعه حمل ونقل عمومی باشد و این موضوع مصوبه شورای شهر است گرچه در زمینه تخلفاتی انجام شده که ما در تذکراتی به شهردار تهران دادیم.


انتهای پیام/۴۱۰۵


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته