دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معرفی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر/ 22

«من می‌ترسم»؛ یک تجربه جدید از کارگردان «وارونگی»

«من می‌ترسم» چهارمین فیلم بهنام بهزادی پس از فیلم‌های «وارونگی»، «قاعده تصادف» و «تنها دو بار زندگی می‌کنیم» است که در جشنواره فیلم فجر امروز به نمایش در می‌آید.
کد خبر : 469457
42.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلم سینمایی «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید. بهزادی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز به عهده دارد.


من می‌ترسم چهارمین فیلم بهنام بهزادی پس از فیلم‌های «وارونگی»، «قاعده تصادف» و «تنها دو بار زندگی می‌کنیم» است که حال و هوایی متفاوت با ساخته‌های پیشین بهزادی دارد.


الناز شاکردوست، امیر جعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی و پوریا رحیمی‌سام بازیگران «من می‌ترسم» هستند.


مدیر فیلمبرداری این فیلم سینمایی امین جعفری، طراح صحنه آیدین ظریف و صدابردار آن مهدی صالح کرمانی است.


بهزادی در گفتگویی که پیش از این با رسانه‌ها داشت ترجیح داد درباره داستان آن چیزی نگوید. او گفته است: اگر یک سطر از داستان فیلم لو برود بقیه شروع می‌کنند به حدس و گمان درباره ادامه داستان و ادامه داستان را خودشان می‌سازند. برای همین ترجیح می‌دهم درباره داستان فیلم چیزی نگویم. فقط می‌توانم بگویم که داستان در تهران امروز اتفاق می‌افتد و فیلم رویکرد متفاوتی در شکل روایی دارد و با فیلم‌های قبلی‌ام متفاوت است.


با این حال در خلاصه داستانی که از سوی سازندگان این فیلم منتشر شده است آمده: بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه...ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم.


فیلم در آستانه برگزاری جشنواره کن 2019 در فهرست انتظار این جشنواره قرار داشت که البته به گفته کارگردان آن در نهایت به خاطر رسیدن فیلم‌های تارانتینو و عبداللطیف کشیش به جشنواره، به نمایش در نیامد.«من می‌ترسم» قرار بود با گرفتن پروانه نمایش در شهریورماه اکران شود که این اتفاق هم نیفتاد تا رونمایی رسمی آن در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشد.


انتهای پیام/4104/


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته