دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1398 - 21:30
همراهی دانشگاهیان با فجر چهل‌ویکم/ 15 - امام‌جمعه اصفهان:

گام دوم انقلاب برقراری عدالت اجتماعی در کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان و امام‌جمعه اصفهان گام دوم انقلاب اسلامی را برقراری عدالت اجتماعی در کشور دانست.
کد خبر : 469434
IMG_20200201_214901_036.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در شاهین‌شهر، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در اولین همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در تالار شیخ بهایی برگزار شد، جوش و خروش ملت غیور ایران در مقابل استبداد حاکم را نشان از ایمان کامل آنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران با ایمان به خداوند و بهره‌گیری از آموزه‌های دین مبین اسلام، طاغوت را از کشور بیرون راند و دست مستکبران جهان را از کشور کوتاه کرد.


وی افزود: در گام اول انقلاب اسلامی کشور در زمینه علم و دانش پیشرفت کرد و پس از برقراری عدالت اجتماعی در گام دوم انقلاب، تمدن اسلامی در گام سوم با سیطره اسلام ناب محمدی بر همه کشورها برقرار خواهد شد.


طباطبائی‌نژاد اضافه کرد: گام سوم انقلاب تنها با تقوا، وحدت، استقامت، همگرایی و مقابله قاطعانه با دشمنان میسر خواهد شد.


امام‌جمعه اصفهان با اشاره به پیشرفت علمی و فناوری کشور و ارائه مطلوب خدمات اجتماعی تأکید کرد: پس از انقلاب اسلامی سطح سواد کشور شاهد رشد 98 درصدی بود و در علوم جهانی نیز شاهد رشد 11 برابری نسبت به پیش از انقلاب هستیم.


وی اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب 48 درصد از مردم در فقر مطلق بودند و در شرایط کنونی با وجود تحریم‌های ظالمانه، مشکلات اقتصادی در کشور پشت سر گذاشته شده و در حال حاضر 9/9 درصد فقیر در جامعه وجود دارد.


طباطبائی‌نژاد تحقق عدالت اجتماعی در کشور را ضروری دانست و تأکید کرد: در نظام اسلامی، تقلب و دروغ باید سرکوب شود و باید چیزی که با ذات و روح اسلام منافات دارد در آن جامعه مشاهده نشود.


وی با اشاره به پیشرفت نظامی کشور و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزود: استکبار جهانی در زمان جنگ تحمیل تلاش کرد تا هیچ کشوری اسلحه به ایران نفروشد ولی اکنون نگران فروش سلاح توسط ایران به سایر کشورها است.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته