دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1394 - 11:57
برگزاری جلسه ممیزی رشته محل‌های استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل

علوی‌فاضل: ممیزی رشته‌های 12 استان دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسیده است

جلسه ممیزی رشته محل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان های آذربایجان شرقی ، غربی و اردبیل با حضور دکتر مجتبی علوی فاضل، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و تیم همراه آغاز شد.
کد خبر : 46941

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر گسترش تحصیلات تکمیلی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز سیاست اصولی و برنامه پیگیری در این خصوص را به عنوان یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی سرلوحه امور قرار داده‌اند و ممیزی رشته‌ها نیز در این راستا است.


علوی فاضل، یکی از اهداف این نشست‌ها در استان‌ها را احراز شرایط گسترش علمی تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی برشمرد و این برنامه را در راستای تضمین کیفیت آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.


علوی‌فاضل افزود: با توجه به اینکه اکنون بیش از 8000 رشته محل در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی دایر است، تاکنون کار ممیزی رشته‌های 12 استان به پایان رسیده است و طی دو روز کار ممیزی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل نیز به اتمام خواهد رسید.


در این جلسه دکتر سید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی توفیقات به دست آمده این دانشگاه را مایه افتخار تمامی دانشگاهیان خواند و ابراز امیدواری کرد ممیزی رشته‌های دانشگاهی باعث ارتقای کیفیت آموزشی در کشور و سطح استان شود.


به گزارش آنا، در این جلسات رشته‌محل‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بر اساس اعضای هیات علمی و امکانات هر واحد دانشگاهی مورد بررسی کارشناسانه و ارزیابی قرار می‌گیرد.


جلسه ممیزی رشته محل های استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل با حضور دکتر بهروز دانشیان رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان آذربایجان شرقی و رؤسای واحدهای دانشگاهی این استان‌ها طی امروز 10 و فردا 11 آبان در سالن شمس واحد تبریز در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته