دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جمع استادان دانشگاه

امام جمعه جیرفت: دانشگاه باید با آموزش نیروی انسانی اقتصادی پررونق برای کشور رقم بزند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه جیرفت با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: جامعه دانشگاهی یکی از مؤثرترین عناصر که همان نیروی انسانی است را باید هماهنگ کند و در این راستا آموزش دهد تا اقتصادی پررونق برای کشورمان رقم بزنند.
کد خبر : 46916

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت که با حضور در محل سالن اجتماعات ساختمان تحصیلات تکمیلی واحد جیرفت تشکیل شد، درباره مبحث همدلی و همزبانی و اتحاد سخن گفت و با توجه به موضوع سخیف دروغ، اظهار کرد: مؤمنان و مسلمانان باید از دروغ و تخریب یکدیگر پرهیز کنند و با توجه به موضوع زیبای همکاری در جامعه مدنی، همه مؤظفند کارهای عقب مانده دیگران را جبران و به یکدیگر کمک کنند.


کرمی‌پور ادامه داد: باید از تمام پتانسیل‌های موجود در جامعه در جای خودش استفاده شود، نانوا در نانوایی، پزشک در بیمارستان و استادان در دانشگاه ها و هر کسی به سهم خود ایفای نقش کند و به عبارتی همه همدل و همزبان باشند و از تمسخر و تخریب و دشمنی بپرهیزیم.


امام جمعه جیرفت با توجه به نبود همدلی و همزبانی در واقعه کربلا گفت: اگر در واقعه کربلا یک درصد مردم آن زمان با امام حسین (ع) همدلی و همزبانی داشتند، این واقعه اتفاق نمی‌افتاد. اگر بخواهیم مثالی برای امروز بزنیم مردم باید با مسئولان نظام همدلی و همزبانی داشته باشند تا امور کشور به سرانجام برسد.


او افزود: برای حضور حداکثری در انتخاباتی که پایان سال پیش رو داریم، به ویژه استادان دانشگاه‌ها که با جامعه دانشجویی ارتباط دارند، می‌توانند بسیار مفید و مؤثر قدم بردارند.


دکتر حسن سرحدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، نیز در موضوع همدلی و همزبانی و هم‌اندیشی و راه‌های تحقق آن سخن گفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته