دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اطلاعیه فولاد خوزستان در خصوص عدم اعزام هوادار برای دیدار با سپاهان

کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان در خصوص عدم اعزام هوادار برای دیدار با سپاهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : 469045
13980813001146_Test_PhotoN.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت باشگاه فولاد خوزستان، کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان در خصوص عدم اعزام هوادار برای مسابقه تیم‌های سپاهان و فولاد اطلاعیه‌ای داد.


در متن این اطلاعیه آمده است:


در خصوص عدم اعزام هوادار به‌صورت متشکل به اصفهان برای مسابقه تیم‌های سپاهان و فولاد و فشارهای تبلیغاتی و روانی برخی کانال‌های غیر رسمی در فضای مجازی، نیاز است توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی هواداران عزیز فولادی عرض کنیم.


۱- از ابتدای فصل جاری و بنا به دستور اکید واحد فرهنگی فدراسیون فوتبال، اعزام متشکل هواداران به شهرها جهت حمایت از تیم‌های میهمان، ممنوع اعلام شده و این موضوع طی نامه‌ای رسمی در مرداد ماه به کلیه باشگاه‌های کشور ابلاغ شده است. 


۲- از طرفی بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم که در اعزام‌ها، گاهاً اتفاقات ناگواری رخ داده و خسارات جبران ناپذیری برجای گذاشته است که از توضیح آن در این چند سطر معذوریم. 


۳- با توجه به خطرات محتمل به‌خصوص در فصل سرما و یخبندان راه‌های کشور و اهمیت جان و سلامت هواداران عزیز و فهیم فولادی بهتر است شرایطی کاملاً امن جهت اعزام این عزیزان فراهم شود که در آینده موجب ندامت و پشیمانی نگردد.


۳- باشگاه فولاد خوزستان در راستای تکریم هواداران فهیم و عزیز خود همیشه و در همه حال کوشا بوده و از هیچ کاری در جهت سربلندی و سلامت آنان دریغ نخواهد کرد. 
دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان از ساعت 17 روز جمعه 11 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته