دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهر تا مهر با واحدهای دانشگاهی

واحد ماهشهر؛ از اخذ مجوز تاسیس مرکز رشد تا غرس ۷۰ اصله نخل

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: این واحد دانشگاهی در یک سال گذشته موفق به اخذ مجوز برگزاری دو همایش همایش ملی، تاسیس مرکز رشد، راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی دوره‌های کوتاه‌مدت و ... شد.
کد خبر : 46887

دکتر مازیار نوعی در تشریح عملکرد و فعالیت‌های مهم واحد ماهشهر طی یک سال گذشته (مهر تا مهر) به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در سال گذشته، اسفند ۹۳ و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، پیکرهای پاک دو تن از شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس در این واحد دانشگاهی تشییع و در جوار مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام خاکسپاری شد.


وی افزود: برگزاری همایش زندگی هدفمند با حضور دکتر شاهین فرهنگ، همایش نقش رسانه‌ای غرب در تهاجم به فرهنگ ایرانی ـ اسلامی با حضور سرکار خانم مرضیه هاشمی (ملانی فرانکلین) مستبصر مشرف شده به دین مبین اسلام و مذهب تشیع و خبرنگار شبکه بین المللی پرس تی وی، همایش بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار، همایش رازهای یک خانواده خوشبخت با حضور حجت‌الاسلام حسن دهنوی و طرح رمضان بهار قرآن در بین کارکنان و اعضای هیات علمی از اهم فعالیت‌های انجام شده حوزه فرهنگی و اجتماعی در یک سال اخیر بوده است.


طرح مجتمع تجاری اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و طرح کارخانه بسته بندی خرما و فرآورده‌های آن با مشارکت بخش خصوصی در جلسه هیات امنای استان خوزستان مطرح که با تصویب آن برای تایید نهایی به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با مهم خواندن امر پژوهش در دانشگاه افزود: اخذ مجوز برگزاری چهارمین همایش ملی تحقیقات نوین در شیمی، مهندسی شیمی و نفت در آبان ۹۴ و اولین همایش ملی مهندسی برق در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در آذر ۹۴، اخذ مجوز تاسیس مرکز رشد زیر نظر پارک علم و فناوری اهواز از مدیر کل ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، اخذ مجوز تاسیس ۸ رشته جدید در مقطع کار‌شناسی ارشد و جذب دانشجو در آن‌ها و راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی دوره‌های کوتاه‌مدت با هدف تاسیس کیفی و کمی آموزش و نیز درآمدزایی از منابع غیرشهریه‌ای از اهم فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در حوزه پژوهش و فناوری و آموزش است.


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با حوزه معاونت عمرانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی موفق به اخذ مجوز تبدیل یکی از خوابگاه‌های دانشجویی به مهمان‌سرای دانشگاه در راستای درآمدزایی برای دانشگاه شدیم.



وی با توجه به خرید و کاشت تعداد ۷۰ نهال نخل خرما در محوطه دانشگاه بیان کرد: طرح مجتمع تجاری اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و طرح کارخانه بسته بندی خرما و فرآورده‌های آن با مشارکت بخش خصوصی در جلسه هیات امنای استان خوزستان مطرح که با تصویب آن برای تایید نهایی به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شده است.


نوعی با توجه به طرح شفا به آنا گفت: در راستای درآمدزایی برای دانشگاه از منابع غیرشهریه مجوز راه‌اندازی طرح شفا از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اخذ و فاز صفر و یک آن هم انجام شده است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: کادر مدیریتی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در تلاش است که بتواند سال تحصیلی جدید را بر مبنای برنامه ریزی‌های صورت گرفته شروع کرده و با پیاده کردن آن سیاست‌ها و اهدافی که برای دانشگاه دیده شده است به خوبی پیش برده و جایگاه این واحد دانشگاهی را از نظر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بیشتر کرده و در ارزیابی‌های سازمانی و استانی ارتقا بدهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب