دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1398 - 15:13
با حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت؛

تجلیل از صاحبان دو نشریه برتر علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی کرج

صاحبان دو نشریه برتر حوزه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شدند.
کد خبر : 468797
نشریه علوم انسانی (2).jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، دو نشریه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با عنوان «اضائات نقدیه فی الادبین العربی و الفارسی» و «دهخدا» موفق به کسب رتبه برتر مجلات دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه زبان و ادبیات فارسی شدند.


حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین کارگاه آموزشی (نگارش و انتشار مقالات علمی در رشته زبان و ادبیات فارسی) که در سالن 9 دی سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، نسل جدید دانشگاه‌ها را دانشگاه‌های تمدن‌ساز عنوان و بر آغاز حرکت تمدن‌سازی در دانشگاه از پرداختن و اهمیت دادن به ادبیات تأکید کرد.


نشریه اضائات نقدیه فی الادبین العربی والفارسی با مدیریت سید ابراهیم آرمن و نشریه تفسیر و تحلیل متون و ادبیات فارسی (دهخدا) با مدیریت فاطمه حیدری از اعضای هیئت علمی دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منتشر می‌شوند که در راستای توسعه علوم انسانی و با بهره‌گیری از تخصص و دانش علمی و ادبی استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی سعی در ایجاد بستری برای تولید و نشر علوم مربوط دارد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته