دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1398 - 11:25
رئیس كميسيون خدمات شهری شورای تهران

شورایاران نباید شبیه شهرداران مناطق در صحن شورا گزارش دهند

رئیس كميسيون خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: بهتر است موارد خاصی توسط شورایاران در صحن طرح شود که اعضای شورا بر روی آن اثرگذار هستند چون ارائه گزارش شورایاران بیشتر شبیه گزارش شهرداران مناطق است
کد خبر : 468743
p08wcMBNqpph.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، زهرا صدراعظم نوری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش شوراياری منطقه ١٤، عنوان کرد: بايد سازوكاری در ارتباط با نحوه گزارش‌دهی در صحن توسط شورایاران در نظر گرفته شود زیرا ممکن است در طول سال شورایاری‌های همه‌ مناطق فرصت نکنند در صحن حاضر شوند.


وی با بیان این‌که گزارشی که شورایاران ارائه می‌دهند شبیه گزارشی است که شهرداران مناطق است، گفت: بهتر است موارد خاصی طرح شود که اعضای شورا بر روی آن اثرگذار هستند و می‌توانند با طرح و‌ لوایحی مشکل را حل کنند.


رئیس كميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با مشکلات مربوط به فضای سبز منطقه 14 اظهار کرد: وظيفه نگهداری از درختان معابر و رفع مزاحمت بر عهده فضای سبز شهرداری منطقه است. این موضوع 2 سال است که تفویض اختیار شده و اگر رفع مزاحمت نمی‌شود کم‌کاری شهرداری منطقه است.


عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وظایف پیمانکاران از درختان و فضای سبز نیز گفت: اگر اتفاقی برای درختان در اثر سوء رفتار و یا فعالیت‌های ساختمانی بیفتد بر عهده پیمانکار و مالک است و باید جریمه شوند.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته