دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا؛

شهر خودرو مهیای عبور از السیلیه قطر

تیم شهر خودرو با برتری مقابل السیلیه قطر به دور گروهی صعود خواهد کرد و بازیکنان این تیم آماده برتری مقابل حریف عربی هستند.
کد خبر : 468645
01472477.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پدیده در دور پایانی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:40 فردا در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه به مصاف السیلیه قطر خواهد رفت.


نماینده مشهدی فوتبال ایران پس از آنکه کمیته برگزاری مسابقات AFC میزبانی را از این تیم در مرحله قبلی پلی‌آف گرفت در زمین بی‌طرف که ورزشگاه شارجه امارات بود، موفق شد برابر الرفاع بحرین به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کند و حالا در برابر تیم ششم لیگ ستارگان قطر بازی خواهد کرد.


شاگردان مجتبی سرآسیابی نسبت به بازی قبل، حریف سخت‌تری را در مقابل دارند اما می‌توانند برابر این تیم هم به پیروزی دست پیدا کنند، هر چند میزبانی با السیلیه است.


شهر خودرو در بازی فردا باید مراقب خط حمله السیلیه به خصوص کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی کشورمان باشد. از آن سو مهاجمان شهر خودرو باید باهوش باشند و بتوانند دروازه حریف را باز کنند. عملکرد خط دفاع السیلیه از خط حمله این تیم بدتر بوده و این موضوع می‌تواند عامل مهمی برای برتری شهر خودرو و صعود نماینده ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته