دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1398 - 07:30
احمدی در گفتگو با آنا:

هدفم حضور در المپیک زمستانی است/ بانوان اسکی ایران رکوردهای بهتری ثبت کرده‌اند

ملی‌پوش اسکی ایران گفت: بانوان اسکی ایران رکوردهای بهتری نسبت به گذشته ثبت کردند و هدفم شرکت در در رقابت‌های المپیک زمستانی است.
کد خبر : 468623
عاطفه احمدی 1354.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات لیگ اسکی آلپاین ایران در شرایطی به پایان رسید که در بخش بانوان، عاطفه احمدی بانوی جوان اسکی ایران موفق به کسب عناوین نخست شد. احمدی در سال جاری توانسته در تورنمنت روسیه سه مدال برای ایران کسب کند.


عاطفه احمدی در خصوص رقابت‌های لیگ اسکی آلپاین ایران به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: رقابت‌های لیگ اسکی آلپاین در سه مرحله برگزار شد که شامل دو مارپیچ بزرگ و یک مارپیچ کوچک بود. من در این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان نخست شدم و بعد از من، صدف ساوه شمشکی و زیبا کلهر عناوین دوم و سوم را کسب کردند.


وی افزود: سطح رقابت‌های لیگ اسکی آلپاین ایران نسبت به دوره‌های گذشته بالاتر بود. تمامی نفراتی که صاحب عنوان شدند ملی‌پوش هستند و رقابت بسیار خوبی با همدیگر داشتیم. افزایش کیفیت لیگ بانوان باعث شده که رکوردها نسبت به گذشته ارتقا یابد و فاصله اسکی بانوان ایران با آقایان کمتر از قبل شده است.


ملی‌پوش اسکی ایران در خصوص رقابت‌های بین‌المللی عنوان کرد: من امسال در تورنمنت روسیه موفق به کسب دو مدال نقره و یک طلا شدم. قرار است تا پایان سال جاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ایران برگزار شود. البته می‌خواهند با جنجال‌های سیاسی، میزبانی را از ایران بگیرند اما فکر می‌کنم موفق به انجام این کار نشوند.


وی درباره حضور خود در رقابت‌های المپیک زمستانی اظهار کرد: خوشبختانه فدراسیون اسکی به جوانان بها داده است. من امیدوارم که بتوانم سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک زمستانی که سال آینده در چین برگزار می‌شود را کسب کنم. همچنین به‌دنبال آن هستم که سهمیه المپیک جهانی زمستانی که سال 2022 در چین برگزار می‌شود را هم به دست آورم.


احمدی در مورد اینکه چقدر به لژیونر شدن فکر می‌کند، عنوان کرد: چندین سال است که به فدراسیون اسکی اعلام کرده‌ایم که ورزشکار ملی‌پوش همانند کارمند یک کشور است ولی هیچ‌گونه حقوق و جوایز مالی برای ما در نظر نمی‌گیرند. تنها یک مدال به نفرات برتر داده می‌شود. در واقع علت حضور ما در اسکی ایران، عشق و علاقه‌ای است که به کشورمان داریم. البته اگر مشکل پرداخت حقوق حل نشود، احتمال دارد در آینده لژیونر شوم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته