دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1394 - 09:52
همزمان با دهه دوم ماه محرم

هیات عشاق‌الحسین (ع) واحد گرمسار فعالیت خود را آغاز کرد + تصاویر

هیات عشاق‌الحسین (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با فرارسیدن دهه دوم ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر : 46852

به گزارش خبرنگار آنا، همزمان با دهه دوم ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، هیات عشاق الحسین(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با برپایی مراسم عزاداری و سوگواری فعالیت خود را آغاز کرد.



همزمان با برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و با حضور عاشقان و ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان و خانواده شهدا، هیات عشاق‌الحسین (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار مراسم عزاداری در سایت مرکزی این دانشگاه برپا کرد.



در این مراسم که با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی همراه بود، عزاداران هیات عشاق‌الحسین(ع) در بلوار اصلی سایت مرکزی به عزاداری و سوگواری پرداختند.



این هیات در پایان با حضور در جوار پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس، در نخستین یادواره آنان شرکت کرد و اعضای هیات با آرمان‌های امام و شهیدان و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تجدید میثاق کردند.



مسئول هیات عشاق الحسین(ع) واحد گرمسار گفت: با فعال شدن این هیات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در مناسبت‌های مختلف با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.


قدرت‌الله قندالی همچنین از استقبال کم‌نظیر استادان، دانشجویان، کارکنان و مسئولان شهرستان در سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قدردانی کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته