دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود؛

چالش‌های زیست محیطی ایران در یک نشست سینمایی

تحلیل و ارزیابی بازنمایی چالش‌های محیط زیستی کشور و همچنین چگونگی آگاه‌سازی جامعه از این چالش‌ها از طریق سینمای مستند در نشستی با حضور اساتید دانشگاه به کنکاش گذاشته می‌شود.
کد خبر : 468432
unnamed.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های مواجهه  سینمای ایران با مسائل و بحران‌های زیست محیطی و اقتصادی کشور با محوریت نقد  و تحلیل سینما بر اساس مسائل و چالش‌های  زیست‌محیطی» تحت عنوان «سینمای مستند ایران و چالش‌‌های زیست محیطی» برگزار می‌شود.


در این نشست رامتین شهبازی (مدیر گروه گرایش سینمای دانشگاه سوره)، دکتر فرزاد غلامی (پژوهشگر حوزه ارتباطات زیست‌محیطی) و محمود رحمانی (کارگردان مستند زیست محیطی «مادرم بلوط»)، به دبیری دکتر عبدالله بیچرانلو (عضو هیئت علمی گروه ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران)، روز سه‌شنبه ۸ بهمن از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به تحلیل موضوع می‌پردازند.


مطالعه و بررسی شیوه بازنمود چالش‌‌های زیست‌محیطی کشور در سینمای مستند ایران، بررسی جایگاه مسائل محیط زیستی در ساختار روایی و بصری فیلم‌های مستند سینمای ایران، تحلیل و ارزیابی بازنمایی چالش‌های محیط زیستی کشور و همچنین چگونگی آگاه‌سازی جامعه از این چالش‌ها از طریق سینمای مستند، از جمله مباحث این نشست تخصصی است.


شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


انتهای پیام/ 4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته