دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار سلیمانی:

مقابله با فساد، رانت و ویژه خواری مهم‌ترین وظیفه رسانه‌هاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خنثی کردن عملیات گسترده و پیچیده دشمن، پیگیری خواسته‌های مطالبات مردم در موضوع مقابله با فساد، رانت و ویژه خواری و امید آفرینی برای جوانان و نوجوانان از اهم وظایف رسانه‌ها است.
کد خبر : 468092
156221421894271600.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) در مراسم پنجمین دوره جشنواره ابوذر با درود به روح امام خمینی و شهدای اسلام به ویژه شهید سلیمانی اظهار کرد: نظام سلطه سالیانه میلیاردها دلار برای ترویج ارزش‌های خود تبلیغ می‌کند و اگر ما توجه نکنیم و تحت تأثیر ترویج این تبلیغات قرار گیریم، از جمع ملت بزرگ جدا شده و در درجه اول خودباوری را از دست داده و ثانیاً دیگران را مؤثر می‌دانیم.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در مورد شهادت سردار سلیمانی نیز همین گونه بوده است. اسطوره‌ها همیشه در میان مردم جایگاهی ویژه دارند. همه معتقد هستند که تمدن ایرانی از اسلام جدا شدنی نیست و علامه مطهری به این موضوع اشاره کردند. غرب و نظام سلطه و رئیس جمهور تروریست آمریکا فکر می‌کرد به پیروزی دست یافته است.


سردار سلیمانی گفت: ما حاج قاسمی داشتیم که چهل و یک سال با دشمنان اسلام جنگید. حاج قاسم از حوزه رسانه دور نبود و بعد از جنگ یک رسانه به نام ثارالله را برای جنوب شرق کشور منتشر کرد که هنوز هم چاپ می‌شود. وقتی این شهادت رخ داد، نبرد دیگری توسط حاج قاسم شروع شد که پایانش پایان نظام سلطه خواهد بود و آنچه در تشییع پیکر حاج قاسم دیدم و حضور ۲۵ میلیون نفر در این مراسم در شهرها و آنچه دیروز در عراق دیدیم، مصداق مبارزه جدید حاج قاسم است و چیزی برای ترامپ و آمریکا جز نفرت و بدبینی در سطح جهان نماند.


رئیس سازمان بسیج  ادامه داد: خنثی کردن عملیات گسترده و پیچیده دشمن، پیگیری خواسته‌های مطالبات مردم در موضوع مقابله با فساد، رانت و ویژه خواری و امید آفرینی برای جوانان و نوجوانان از اهم وظایف رسانه‌ها است. ما باید میدان را برای جوانان و نوجوانان باز کنیم و این وظیفه رسانه است.


وی ادامه داد: هر کس در جهت منافع شخصی یا گروهی خاص و خلاف نظر مردم، انقلاب و امامین انقلاب قرار گیرد، باید توسط رسانه معرفی شود. هیچ جای جمهوری اسلامی مسائلی مانند فساد نبوده و آن چه وجود دارد، انحراف برخی از آرمان‌های انقلاب است و رسانه باید در این حوزه گام بر دارد.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته