دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1394 - 15:00
در گفت‌وگو با آنا

شفیعی: پیش‌نویس سند نظارت بر برجام در هفته جاری بررسی خواهد شد/ مکانیزم نظارت بر برجام در این سند مشخص می‌شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که پیش‌نویس سند نظارت بر برجام در هفته جاری بررسی خواهد شد و بر اساس این سند مکانیزم نظارت کمیسیون بر برجام مشخص می‌شود.
کد خبر : 46790

نوذر شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تدوین سند نظارت بر برجام در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: پیش‌نویس این سند آماده شده است و در هفته جاری به صورت جدی‌تری بر روی این سند بحث خواهد شد.


وی افزود: در این سند ابعاد نظارت کمیسیون امنیت ملی بر برجام مشخص خواهد شد، البته در حالت کلی سه ماه یک بار مسئولان وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت گزارش می‌دهند.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس تصریح کرد: کمیسیون مجموع گزارش‌های خود را هر شش ماه یکبار در جلسه علنی مجلس قرائت خواهد کرد.


شفیعی همچنین درباره موجودیت کمیسیون ویژه برجام در مجلس در زمان اجرای برجام گفت: کار کمیسیون برجام این بود که گزارشی را به نمایندگان از برجام ارائه کند که این کار را انجام داد و از این رو مأموریت این کمیسیون به اتمام رسیده است و دیگر مسئولیتی ندارد. این کمیسیون نمی‌تواند نه به نظارت و نه هیچ‌وجه دیگر از اجرای برجام وارد شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته