دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1398 - 11:31

تردد در محورهای شمالی کشور روان است/ محور شمشک به دیزین مسدود است

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد در محورهای شمالی کشور روان است ولی به‌دلیل بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در این محورها و محورهای کوهستانی الزامی است.
کد خبر : 467864
804582.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا بر‌ اساس اطلاعات به‌دست آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور در  شبانه‌روز گذشته، ۲ هزار و 224 تردد در محورهای برون شهری کشور به ثبت رسیده که نسبت به روز قبل 0.1 درصد کاهش داشته است.


بر‌اساس این گزارش آزاد‌راه‌های کرج-تهران با 112 هزار و 771، تهران-کرج با 112 هزار و 328 و قزوين-کرج با 109 هزار و 941 بیشترین تردد ثبت شده خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.


بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت محورهای کشور بدین شرح است: تردد در محورهای شمالی (هراز، فیروزکوه و آزاد‌راه قزوین-رشت) روان است ولی محورهای مذکور به‌علاوه محور چالوس دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.


بر اساس این گزارش محورهای شریانی قدیم پلدختر-خرم آباد، شهداد-نهبندان، یاسوج-اقلید، آزادراه خرم آباد-پل زال، اندیکا-شهرکرد تا اطلاع ثانوی مسدود است.


شایان ذکر است محورهای شمشک-ديزين، اولنگ-شاهرود، سی‌سخت-پادنا، وازک-بلده، گنجنامه-تویسرکان، پونل-خلخال، سروآباد-پاوه نیز دارای انسداد فصلی است.


اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که آزادراه قزوین-کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک نیز دارای ترافیک نیمه‌سنگین است.


بنابر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد در محورهای کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.


گفتنی است اوج تردد بين ساعات ۱۶ الی ۱۷ و كمترين تردد بين ساعات ۳ الی ۴ صورت گرفته است كه هموطنان با آگاهی از اين موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.


انتهای پیام/۴۱۰۵/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته