دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1394 - 13:58

فرزند کارمند واحد گرگان «انگلیسی برای مهندسان مکانیک» را به چاپ رساند/ قابلیت اتصال به شبکه بازار

مهندس فرهاد نادری فرزند زهرا صبوری کارمند دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، در دوره تحصیل کارشناسی ارشد موفق شد کتاب انگلیسی برای مهندسان مکانیک را تالیف و به چاپ برساند.
کد خبر : 46762

زهرا صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: فرهاد متولد 1371 و دانشجوی رشته کارشناسی ارشد مکانیک است و در دوره تحصیل موفق شده است به کمک دکتر سید مسعود سیدی عضو هیات علمی دانشگاه در مدت یک سال این کتاب را جمع آوری و به چاپ برساند.


صبوری گفت: علاقه‌مندی فرهاد به آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باعث شده است وی این کتاب را به شهدای والامقام اسلام به خصوص 175 شهید غواص اهدا کند.


کارمند دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار کرد: در پایان هر فصل از این کتاب 14فصلی یک صفحه با توجه به علاقه‌مندی مولف به آموزه‌های دینی مزین به ترجمه فارسی و انگلیسی آیاتی از قرآن کریم است.



نادری نیز در خصوص این کتاب به خبرنگار آنا گفت: علم مکانیک شاخه ای از علم فیزیک است که در میان علاقه‌مندان به رشته های فنی و مهندسی از توجه ویژه برخوردار است و دانستن زبان تخصصی برای این گروه از علاقه مندان ضروری است، براین اساس در دوره تحصیل علاقمند به جمع آوری متون انگلیسی درقالبی نو برای تدریس در دوره کارشناسی شده و با حمایت و هدایت اساتید دانشگاهی به خصوص دکتر سید مسعود سیدی موفق به تالیف این کتاب شدم .


نادری افزود: تهیه کنندگان کتاب English for Mechanical Engineers به همراه این کتاب یک عدد CD نیز دریافت خواهند کرد که حاوی دیکشنری لغات تخصصی برای مهندسان و دانشجویان مکانیک می باشد که با بهره گیری از آن می توانند به راحتی به ترجمه لغات تخصصی دسترسی داشته و قادر به درک مطالب و مفاهیم این کتاب و سایر متون تخصصی مهندسی مکانیک خواهند بود.



از ویژگی های دیگر این کتاب قابلیت اتصال آن به شبکه بازار در تلفن های همراه اندرویدی است. دانشجویان علاقه مند با استفاده از نرم افزار بارکد خوان و پس از قرار دادن برروی بارکد مندرج در پشت جلد کتاب به طور مستقیم به شبکه بازار وصل شده و می توانند دیکشنری مذکور را دانلود کنند.


زهرا صبوری در پایان موفقیت فرزندش را پس از توکل به خدا،مدیون پشتکار و تلاش خستگی ناپذیر وی دانست و ضمن قدردانی از حمایت های اساتید دانشگاه خواهان کمک همه مسوولین و دعاگویی مردم جهت رشد و ارتقای همه جوانان میهن اسلامی شد.


کتاب English for Mechanical Engineers در 14 فصل و 324 صفحه، در قطع وزیری توسط انتشارات نوروزی گرگان،به قیمت پانزده هزارتومان در تیراژ هزار نسخه به بازار کتاب عرضه شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب