دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1398 - 16:03
ترامپ:

آمریکا درحال برنده شدن است/ تکرار سیاست انتقاد از دولت‌های گذشته

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه کشورش در حال برنده شدن است، ادعا کرد: هیچ جایی بهتر از ایالات متحده برای سرمایه‌گذاری در جهان وجود ندارد.
کد خبر : 467557
12.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المیادین، دونالد ترامپ در سخنرانی در نشست اقتصادی داووس گفت:‌ در حال حاضر ثروت‌های زیادی روانه مناطقی شده است که سال‌های طولانی هیچ چیز نداشتند. من از دیگر ملت‌ها می‌خواهم ما را ببینند و از شر بوروکراسی خلاص شوند.


وی افزود: قبل از اینکه به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شوم، چین غارتگرانه به ما آسیب می‌زد. اکنون روابط ما با چین در حال بهبود است و من و رئیس‌جمهور این کشور همدیگر را دوست داریم.


رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد: ما در تلاشیم تا آمریکا از نظر انرژی خودکفا شود. ما به سوسیالیست‌ها اجازه نخواهیم داد کشور و آزادی ما را نابود کنند.


ترامپ به تمجید از مواضع دولت خود پرداخت و گفت: آمریکا درحال برنده شدن است. شاخص‌های مختلف اقتصادی ازقبیل کاهش نرخ بیکاری و کاهش تبعیض‌های اقتصادی در آمریکا رشد داشته و کشور ما در زمینه رشد اقتصادی به سطحی بی‌سابقه رسیده است.


رئیس‌جمهور آمریکا عادت قدیمی خود در حمله به مواضع دولت‌های گذشته را تکرار کرد و به کارنامه رؤسای جمهور قبلی آمریکا به شدت تاخت. ترامپ آمریکا را «بزرگ‌ترین اقتصاد جهان» خواند و خطاب به حاضران نشست داووس گفت: هیچ جایی بهتر از ایالات متحده برای سرمایه‌گذاری در جهان وجود ندارد.


وی در این نشست بر آمادگی کشورش برای انجام توافق اقتصادی خوب با انگلیس تأکید و بوریس جانسون را «نخست‌وزیری خوب» توصیف کرد.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته