دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1394 - 12:25

10 روز دیگر وضعیت کواچ مشخص می‌شود؛ مربی خارجی اولویت فدراسیون برای جانشینی بوبان

دبیر فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون هنوز درباره جانشینی کواچ تصمیمی نگرفته است اما اگر این موضوع قطعی شود برای جانشینی او به دنبال مربیان بزرگ دنیا خواهیم رفت.
کد خبر : 46734

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از کسب نتایج ضعیف تیم ملی والیبال در مسابقات جام جهانی، انتقادات زیادی به مربی صربستانی این تیم شد. در جلسه ای هم که رییس فدراسیون والیبال با کواچ داشت همچنان تکلیف ماندن یا رفتن این مربی مشخص نشده است.


محمود افشاردوست ضمن بیان این مطلب در خصوص آخرین وضعیت کواچ سرمربی تیم ملی والیبال به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «در جلساتی که با کواچ درباره اشکالات فنی تیم ملی و نقطه نظرات دیگر کارشناسان والیبال داشتیم این مربی بسیاری از ایرادات خودش را از جمله نحوه تمرین دادن به بازیکنان و مدیریت تیم و همچنین ضعف کادر فنی را پذیرفت.»


وی افزود:«در چند روز آینده هم قرار است جلسات دیگری با رییس فدراسیون والیبال داشته باشیم و به نتیجه نهایی برسیم. سعی فدراسیون بر این است که هر چه زودتر به جمع بندی برسد و تکلیف تیم ملی مشخص شود اما به هر حال این تصمیم بسیار مهم و حساس است. ضمن اینکه با رفتن کواچ باید ببینیم چه کسی عهده دار تیم ملی خواهد بود و در این مدت اندک تا مسابقات انتخابی المپیک می تواند با تیم هماهنگی لازم را داشته باشدیا نه .»


دبیر فدراسیون والیبال همچنین درباره نظر نهایی داورزنی برای ادامه همکاری با کواچ گفت:« به طور کلی کارشناسان معتقدند که کواچ تغییر کند اما نظر نهایی رییس فدراسیون هنوز مشخص نیست. در اینکه کواچ عملکرد ضعیفی داشته هیچ گونه شکی وجود ندارد اما آن چیزی که در درجه اول برای ما اهمیت دارد جانشینی کواچ است. به هر حال ما زمان زیادی تا مسابقات انتخابی المپیک نداریم و ضمن اینکه تمام مربی های مطرح دنیا هم اکنون خودشان تیم دارند.»


افشاردوست در پایان به گزینه های فدراسیون والیبال برای سرمربیگری تیم ملی والیبال اشاره کرد و گفت:« فدراسیون 10 الی 12 روز دیگر نظر نهایی را اعلام خواهد کرد اما این به این معنی نیست که ما تا آن مدت با گزینه های دیگر صحبتی نداشته باشیم. هم اکنون چندین مربی مدنظر ما است که اولویت فدراسیون هم بر انتخاب مربی خارجی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته