دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاش خبر داد؛

کمک دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خاش به سیل‌زدگان بلوچستان

مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش از کمک دانشگاهیان این واحد دانشگاهی به سیل‌زدگان بلوچستان خبر داد.
کد خبر : 467252
photo_2020-01-19_04-01-50.jpg

زهرا سیاسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شهرستان خاش اظهار کرد: «مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌ که در حوادث غیرمترقبه یار و یاور مردم مصیبت‌زده بوده‌اند. دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش نیز همراه با سایر اقشار جامعه و در کنار مردم خیرخواه ایران اسلامی تمام تلاش خود را برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده به کار گرفته‌اند.»


مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش اضافه کرد: «این دانشگاه و تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر  سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان هستند و شهروندان می‌توانند کمک‌های خود را به این دانشگاه‌ها تحویل دهند.»


کمک‌های دریافتی باید به مردم سیل‌زده بلوچستان برسد


عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش ابراز امیدواری کرد که در اسرع وقت کمک‌های دریافتی با هماهنگی‌های ایجاد شده به دست مردم نیازمند در جنوب سیستان و بلوچستان برسد.



به گزارش آنا، بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور که از پنجشنبه 19 دی آغاز شد، سبب جاری شدن سیل در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان شد.


شرایط در سیستان‌وبلوچستان از سایر استان‌ها وخیم‌تر اعلام شده، به‌طوری‌که میزان بارش‌ها در جنوب این استان نسبت به سال گذشته 26 برابر شده و در نتیجه سرریز شدن آب از پشت سدهای استان سیستان و بلوچستان را در پی داشته است.


در این استان تعداد 500 روستا و 14 شهر و شهرستان  درگیر سیل هستند و 20 هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیلاب دچار تخریب کلی و جزئی شده‌اند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته