دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هریسون فورد بعد از سقوط هواپیما سوسیس شد! + تصاویر و ویدئو

بازیگر «ایندیانا جونز» و «جنگ‌های ستاره‌ای» به مناسبت شب جشن هالووین با لباس سوسیس هات داگ جلوی دوربین‌ تلویزیون ظاهر شد.
کد خبر : 46706

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، برنامه «زنده جیمی کیمل» پنجشنبه شب با حضور هریسون فورد، ستاره هالیوود برگزار شد که هفتمین اپیزود از «جنگ‌های ستاره‌ای» قرار است در روز 18 دسامبر (27 آذر) با بازی وی در نقش اصلی و سی‌وهشت سال پس از اکران اولین فیلم این مجموعه به روی پرده برود.


در این برنامه هریسون فورد هفتاد و پنج ساله با قیافه‌ای که خود «سگ در لباس هات داگ» (a dog in a hotdog suit) نامید، ظاهر شد. مجری نیز در لباس شاهزاده خانم لیا ظاهر شد و شخصیت یودا نیز از گوشه‌ای سر و کله‌اش پیدا شد!



به گزارش ورایتی، فورد که مشهور است هر سال در جشن هالووین (شب 31 اکتبر-9 آبان) از نوک پا تا فرق سر لباس مبدل بر تن می‌کند، درباره سانحه سقوط هواپیمای تک موتوره‌اش که اسفندماه گذشته اتفاق افتاد، توضیح داد و گفت همه آن اتفاق را به یاد نمی‌آورد: «یادم می‌آید که موتور از کار افتاد، این بخش را خیلی خوب به یاد می‌آورم. و بعد یادم می‌آید که به برج مراقبت گفتم چکار قرار است بکنم. بعد پیشنهاد آنها را به یاد می‌آورم که گفتند مسیر معمول را طی کنم تا فرود بیایم و می دانستم که نمی‌توانم آن کار را بکنم، بنابراین گفتم نه... و راستش را بخواهید این آخرین چیزی است که تا پنج روز بعد از آن به یاد دارم.»






هریسون فورد در برنامه «زنده جیمی کیمل»، بخش اول- زمان: 3 دقیقه و 26 ثانیه- فرمت: MP4 – حجم: 13.1 مگابایت


هریسون فورد پیش از این حادثه بخش‌های اصلی بازی در «جنگ‌های ستاره‌ای- اپیزود هفتم: نیرو بیدار می شود» را به پایان برده بود و سر صحنه آن فیلم نیز در حادثه دیگری از ناحیه قوزک پا مجروح شده بود. در این حادثه پای او لای درِ گاراژ گیر کرده بود. به گزارش هالیوود ریپورتر، هریسون فورد در برنامه تلویزیونی توضیح داد که «آن در، درِ (سفینه) میلنیوم فالکن بود»



این بازیگر در پاسخ به سؤال جیمی کیمل در مورد اینکه چرا در پوستر فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» حضور ندارد، گفت: «جا نبود.» بعد ادامه داد: «دلیل خیلی خوبی دارد، ولی من نمی‌توانم به شما بگویم. فقط این را می‌توانم بگویم که خیلی خیلی خوب است.»


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته