دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مصطفی قنبرپور:

درخشش رحمتی استقلال را نجات داد/ پرسپولیس به جایگاه واقعی‌اش برمی‌گردد

مربی پرسپولیس گفت: بازی با استقلال برای ما تمام شد و از امروز به دیدار با ذوب‌آهن در جام حذفی و پیروزی بر این تیم در اصفهان می‌اندیشیم.
کد خبر : 46689

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به این موضوع که تماشاگران دیروز از تماشای دربی لذت بردند، یادآور شد: «دربی استقلال و پرسپولیس بازی است که حساسیت‌های خاص خودش را دارد. دیدید که دیروز هر دو تیم نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و سراسر هجومی بازی کردند. در نیمه نخست استقلال هجومی آغاز کرد اما به مرور زمان ما بر بازی مسلط شدیم و چند موقعیت خوب را خلق کردیم. در نیمه دوم در همان اوایل روی یک غافلگیری دروازه‌مان باز شد اما با توجه به صحبت‌هایی که برانکو با بازیکنان تیم انجام داده بود، شیرازه تیم از هم نپاشید و توپ و میدان را در اختیار گرفتیم.»


وی ادامه داد: «به رغم واکنش‌های استثنایی که سیدمهدی رحمتی درون دروازه استقلال داشت و با درخشش خود بارها مانع گلزنی بازیکنان خوش غیرت ما شد اما در ثانیه‌های پایانی بازی موفق شدیم مزد زحمات و تلاش‌های مان را بگیریم و گل مساوی را به ثمر برسانیم. جا دارد اینجا از تمامی هوادارانی که تا آخرین لحظه در استادیوم ماندند و ما را تشویق کردند، تشکر کنم. خوشحالم که بازنده میدان نبودیم و توانستیم با آرامش نسبی دوست‌داران پرسپولیس را راهی خانه کنیم.»


دستیار برانکو در مورد اعتراض استقلالی‌ها به وقت بیش از اندازه‌ای که داور محاسبه کرد و در همین وقت‌های تلف شده پرسپولیس 2 امتیاز را از استقلال گرفت، خاطرنشان کرد: «من سال‌‌ها بازی کردم و پس از آن مربی بودم. کمابیش خیلی از مسائل داوری را می‌دانم با این حال معتقدم که مسائل داوری را بهتر است به اهل فنش بسپاریم. قطعا یک کارشناس داوری می تواند بگوید محسن ترکی دچار اشتباه شده است یا نه، تنها می‌توانم نظر شخصی‌ام را بدهم که از دیدگاه من داور دربی 81 قضاوتی عادلانه داشت و حق هیچ‌کدام از دو تیم را تضییع نکرد. ترکی سال هاست که در فوتبال ما قضاوت می‌کند و با توجه به تجربه بین‌المللی که دارد سعی کرد تا بهترین قضاوتش را داشته باشد.»


قنبرپور در خصوص دیدارهای بعدی پرسپولیس در لیگ برتر که با تیم‌های میانه و پایین جدولی است تصریح کرد: «ما در بدترین شرایط فصل را شروع کردیم و امتیازات مهمی را از دست دادیم اما امروز که آن دوران سخت را پشت سر گذاشتیم و به شرایط آرمانی‌مان نزدیک شدیم، باید بهترین نتایج را کسب کنیم. به شخصه معتقدم همه بازی‌ها حساسیت خاص خودش را دارد و ما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. اتفاقا تیم‌هایی که در هفته های گذشته امتیازات مورد نیازشان را جمع نکرده‌اند، خطرناک‌تر از دیگر تیم ها بازی می‌کنند. بازی با استقلال تمام شد و ما از امروز به دیدار با ذوب‌آهن در جام حذفی و پیروزی بر این تیم در اصفهان فکر می‌کنیم. استحقاق پرسپولیس ایستادن در جایگاه حقیقی‌اش است و این واقعیت را باید خودش به همگان ثابت کند.»


وی درباره اینکه پرسپولیس چه زمانی بازیکنان مورد نیازش را جذب می‌کند، عنوان کرد: «قطعا بعد از بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی برانکو با مدیریت باشگاه صحبت خواهد کرد تا در این رابطه اقدامات لازم انجام شود. ما باید مثل دیگر تیم‌هایی که به دنبال موفقیت بیشتر هستند، تیم خود را تقویت کنیم. قطعا بعد از تعاملی که میان برانکو و مدیریت باشگاه صورت خواهد گرفت، بازیکنان مورد نیاز تیم با صلاحدید سرمربی جذب خواهند شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته