دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا تشریح شد؛

خدمات پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات پزشکی و دامپزشکی این دانشگاه به آسیب‌دیدگان سیل خبر داد.
کد خبر : 466667
IMG-20200116-WA0057.jpg

مسعود کرمان ساروی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌‌های خبرگزاری آنا، امدادرسانی در بحران‌ها را از ماموریت‌های تعریف شده دانشگاه آزاد اسلامی دانست و اظهار کرد: این دانشگاه به‌عنوان دانشگاه نسل چهارم (دانشگاه از مردم و برای مردم) است؛ چراکه از ابتدای سال جاری هم شاهد حضور پررنگ و موثر آن در قالب گروه‌های جهادی سلامت در مناطق آسیب‌دیده کشور بوده‌ایم.


وی خاطرنشان کرد که اکنون نیز با توجه به سیلاب در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان، دانشگاه آزاد اسلامی همگام با نهادهای دیگر امدادرسان مانند ارتش، سپاه پاسداران، بسیج، هلال احمر و... به‌منظور امدادرسانی به هموطنان آسیب‌دیده از ساعات ابتدایی حادثه، فعالیت خود را  آغاز کرده است.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: این معاونت با همکاری و حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قالب گروه جهادی سلامت متشکل از پزشک، دامپزشک، پرستار، ماما و دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی اقدام به امدادرسانی در حوزه بهداشت و درمان در مناطق آسیب‌دیده  سیستان و بلوچستان کرده است.


به گفته کرمان ساروی، این اقدامات نه تنها در روزهای ابتدایی؛ بلکه در روزهای آینده و حتی بعد از مهار کامل سیلاب و امدادرسانی‌های اولیه در قالب گروه‌های تخصصی پزشکی، دامپزشکی، پرستاری، مامایی و روانشناسی ادامه خواهد داشت.


وی از همکاری و حمایت مسئولان حوزه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در سیستان و بلوچستان، بنیاد احسان و همکاران خود در گروه جهادی سلامت که به‌صورت شبانه‌روزی از هیچ تلاشی برای امدادرسانی دریغ نمی‌کنند، قدردانی کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته