دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1398 - 17:05
حسن‌نژاد در گفتگو با آنا:

عده‌ای با بلوا سعی در تخریب نیروهای مسلح داشتند

نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: آن عده که در حادثه هواپیما بلوا کردند دلسوزتر از دیگر آحاد جامعه ایران نبودند، اما هدفشان تخریب نیروهای مسلح بود.
کد خبر : 466533
BS0K9712.jpg

محمد حسن‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا،‌ با اشاره به اینکه عظمت حضور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان هضم‌شدنی نیست، اظهار کرد: آنان سعی کردند با دخالت در امور داخلی و ایجاد اغتشاش در کشور شیرینی این همبستگی ملی را در کام ملت ایران تلخ کنند.


وی با اشاره به اینکه مردم قطعاً میان مسائل چند روز اخیر مرز قائل شوند، تصریح کرد: رئیس جمهور قمارباز آمریکا سردار سپهبد سلیمانی را در کشور ثالث به شهادت رساند و مردم در سراسر کشور عظمت خود را در تشییع آن پیکر پاک نشان دادند، اما به‌دنبال آن بی‌تدبیری شورای تأمین استان کرمان کام مردم را تلخ کرد و عده‌ای از هموطنانمان در آن مراسم جان باختند.


نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حادثه خطای فردی در سقوط هواپیما هم از اتفاقات دیگری بود که کشور را محزون کرد. عده‌ای سعی کردند به این بهانه، شکوه عظمت دو پیروزی انهدام پایگاه بزرگترین ارتش دنیا و همبستگی عظیم ملی در تشییع پیکر شهید سلیمانی را مخدوش کنند.


حسن‌نژاد با اشاره به اینکه کار سپاه در پذیرفتن مسئولیت سقوط هواپیمای اوکراینی ستودنی است، خاطرنشان کرد: خطایی که رخ داد هرچند تلخ و جانکاه بود، اما چیزی از ارزش‌ کار نیروهای مسلح در انتقام سختی که از قاتلان سردار سلیمانی گرفتند کم نکرد.


وی با تأکید بر اینکه معتقدم زوایای پنهان سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراین باید به نحوی برای مردم آشکار باشد تا سبب اقناع آنان شود، گفت: نمونه چنین خطاهایی در همه جای دنیا اتفاق افتاده است. اما جای تأمل دارد، عده‌ای تا روزی که گمان می‌کردند هواپیما بر اثر نقص فنی سقوط کرده واکنشی جز تأسف نداشتند، اما زمانی که سپاه مسئولیت آن را پذیرفت دایه‌های مهربان‌تر از مادر شدند.


نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آنان که در حادثه هواپیما بلوا کردند، دلسوزتر از دیگر آحاد جامعه ایران نبودند، اما هدفشان تخریب نیروهای مسلح بود، گفت: این  افراد چرا برای سانحه قطار تبریز - مشهد تحصن نکرده و شمع روشن نکردند؛ لذا مردم هوشیار باشند که اینها دلسوز شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی نیستند و تنها دنبال کمرنگ‌کردن عظمت حضور و همبستگی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی و دستاوردهای انتقام سخت از آمریکا هستند.


حسن‌نژاد خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در پاسخ به ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی انتقام سختی از بزرگترین ارتش دنیا گرفت و آمریکایی‌ها نتوانستند واکنشی نشان دهند که این کار با عظمتی است. در حالی که رژیم صهیونیستی با همین مکانیزم کشتی کشور ترکیه را می‌زند اما ترکیه نمی‌تواند جوابی به این ظلم بدهد و این اقتدار ایران است که وقتی سردارش را با نامردی می‌زنند، بزرگترین پایگاه آمریکا را با خاک یکسان می‌کنیم.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد حسن نژاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته