دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1398 - 11:20
مسئول گروه جهادی خاتم‌الانبیا(عج):

امدادرسانی به روستاییان سیل‌زده در نیک‌شهر سیستان ادامه دارد

مسئول گروه جهادی خاتم‌الانبیا(عج) با بیان اینکه امدادرسانی به روستاییان سیل‌زده در نیک‌شهر سیستان ادامه دارد، گفت: راه بسیاری از روستاهای منطقه نیک‌شهر هنوز بازگشایی نشده و در حال حاضر تنها خودروهای سنگین در رفت‌وآمد هستند.
کد خبر : 466442
712368.jpg

رحم‌دل رحیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای کمک به مردم سیل‌زده سیستانی به صورت شبانه‌روز در حال تلاش هستند، گفت: گروه جهادی خاتم‌الانبیا(عج)  کار کمک‌رسانی به روستاهای اطراف نیک‌شهر، به‌خصوص در منطقه بن را برعهده دارد و از روز گذشته در این منطقه مستقر شده است و به مدت سه روز در این منطقه خواهد بود.


وی افزود: راه بسیاری از روستاهای منطقه نیک‌شهر هنوز بازگشایی نشده است. در حال حاضر خودروهای سبک امکان تردد در این مسیرها را ندارند و تنها خودروهای سنگین در رفت‌وآمد هستند؛ در طول مدت بارندگی‌ها و وقوع سیل کمک هوایی به این روستاها نرسیده و کمک‌های هوایی غالباً در منطقه چابهار که شرایط سخت‌تری داشته انجام شده است.


مسئول گروه جهادی خاتم‌الانبیا(عج) گفت: روز گذشته از یکی از روستاهایی که به آن‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند کشته شدن دو نفر از اهالی به دلیل وقوع سیل گزارش‌ شده است.


رحیمی افزود: گروه جهادی خاتم‌الانبیا(عج) با ایجاد آشپزخانه پخت غذا را هم انجام می‌دهد و روزانه در هر وعده ناهار و شام تعداد 500  پرس غذای گرم را بین مردم سیل‌زده توزیع می‌کند. اقلامی مثل پتو و وسایل گرمایشی که از خود استان جمع‌آوری شده در اختیار ما قرار گرفت و در بین مردم روستاها توزیع کردیم. برای تهیه این اقلام دانشگاه آزاد اسلامی و آستان قدس رضوی به ما کمک کرده‌اند


انتهای پیام/4145/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: سیل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته