دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1394 - 10:10
سرهنگ عرفانیان دراولین یادواره شهدای گمنام واحد گرمسار:

امنیت کنونی نظام، مرهون شهدا و رهبر معظم انقلاب است

سرهنگ رحیم عرفانیان در اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، از جمله شهدای گمنام و رهبری معظم انقلاب است.
کد خبر : 46632

به گزارش خبرنگار آنا، سرهنگ رحیم عرفانیان، یکی از فرماندهان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس، دراولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت:امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، شهدای گمنام و دیده بانی رهبری معظم انقلاب است.



عرفانیان به تلاشها و رهبری های امام راحل(ره) در آن زمان اشاره کرد و گفت: نطفه انقلاب توسط امام عظیم الشان بسته شد و در سال 57 این انقلاب به پیروزی رسید و با پیروزی انقلاب نظام استکباری تمام اهرم های فشارخود را فعال کرد و تمام تلاش خود رابرای به زانو درآوردن نظام اسلامی به کار بست.


این یادگار دفاع مقدس گفت: امام راحل(ره) با روح عیسایی ، منطق موسایی، هیبت ابراهیمی و چهره محمدی اش کاخ های ظلم وستم ستمگران را بر فرقشان فرود آورد و نگذاشت که آب از آب تکان بخورد.


وی گفت: دو بلوک شرق و غرب که با هم متحد شدند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به زانو در بیاورند امام راحل (ره) با اتکا و اعتماد به قدرت لایزال الهی ماشین جنگی دشمن و نظام سلطه را به زانو در آورد.



سرهنگ عرفانیان به تشکیل ارتش 20 میلیونی در 5 آذرماه توسط امام (ره) اشاره کرد و گفت: با تشکیل بسیج عملاً این پهلوان بی بدیل و بلند همت و پرقدرت در صحنه مبارزه با استکبار وارد همه صحنه ها شد که نمونه ای از این گل های خوشبو و پرپر شده را امروز در این دانشگاه شاهد هستید که مردانه ایستادند.


وی گفت: بهانه استکبار آن فرمولی است که امام عزیز و فرزند خلف ایشان رهبر معظم انقلاب به ما یاد دادند که چگونه بایستیم، چگونه دفاع کنیم و با بکارگیری این فرمول پیروز صحنه ها باشیم و عاشورایی مقاومت کنیم و حسینی بجنگیم.


سرهنگ عرفانیان به امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امنیت کامل ما به برکت خون شهداست، به برکت خون همین شهدای گمنام که نام و نشان در بی نشانی و گمنامی گرفتند است و امنیت ما متعلق به شهدا، امام شهدا و دیده بان انقلاب مقام معظم رهبری است.



اولین یادواره دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، با حضور امام جمعه گرمسار، جمعی از یادگاران دفاع مقدس، مسئولین، خانواده های معظم شهدا، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، اساتید، کارکنان و دانشجویان در جوار پاک و مطهر شهدای گمنام واحد گرمسار ، همراه با عطر افشانی و گلباران قبور پاک و مطهر دو شهید گمنام در سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته