دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1398 - 10:04
کرد در گفتگو با آنا:

اقدامات دولت برای رسیدگی سیل‌‍‌زدگان سیستان و بلوچستان مطلوب نیست

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت:  اقدامات دولت برای رسیدگی به وضعیت سیل‌‍زدگان مطلوب نیست و با اینکه چند روز از بارندگی‌ها می‌گذرد، هنوز حتی نتوانسته‌اند میزان خسارت‌ها را برآورد کنند.
کد خبر : 466155
201901106709111697.jpg

علی کرد در گفتگو باخبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره خسارات ناشی از سیل در حوزه انتخابیه‌اش اظهار کرد: نزولات آسمانی که از جمعه هفته گذشته در استان سیستان و بلوچستان شروع به بارش کرد، سبب جاری شدن سیل و وارد آوردن خسارات فراوانی به زیرساخت‌های منطقه شد.


وی با بیان اینکه هفته گذشته استان سیستان و بلوچستان تا سواحل مکران سه روز درگیر بارش برف و باران بود، تأکید کرد: جاری شدن سیل در دشت سیستان خسارات فراوانی را به مزارع، باغات، منازل مسکونی، فضاهای آموزشی و زیرساخت شهری وارد کرد و اکثر راه‌های مواصلاتی به علت آبگرفتگی زیاد مسدود و دچار خسارت شده‌اند.


نماینده مردم میرجاوه، خاش، نصرت آباد و کوریندر مجلس شورای اسلامی با اشاره با اشاره به خسارت‌های وارد شد براثر سیل تصریح کرد: 80 درصد زیرساخت‌ها در سطح استان بر اثر این سیل خسارت دیده و مردم با  مشکلات فراوانی مواجه هستند.


کرد با تصریح اینکه راه‌های روستایی و عشایری در خاش، ایرانشهر تا چابهار یا مسدودند یا با گل و لای پوشیده شده و تردد را با مشکل مواجه کرده است، بیان کرد: ستاد بحران کشور، با استانداری و فرمانداری‌ها جلساتی داشتند، اما امکانات محلی به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز آسیب‌دیدگان  باشد.


وی افزود: درباره مشکلات استان با وزرای نیرو، ارتباطات، کشور، راه و جهاد کشاورزی تماس گرفتیم و تذکراتی دادیم اما آنگونه که باید توجه نشده است. 


عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقدامات دولت برای رسیدگی به وضعیت سیل‌‍زدگان مطلوب نیست و با اینکه چند روز از بارندگی‌ها می‌گذرد، هنوز حتی نتوانسته‌اند میزان خسارت‌ها را برآورد کنند.


کرد با بیان اینکه مردم در تهیه مواد سوختی، لباس گرم و خوراک با سختی مواجه هستند، گفت: متأسفانه دولت به مناطق محروم کمتر توجه می‌کند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته