دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نماینده ویژه وزیر تعاون عازم مناطق سیل‌زده می‌شود

کریم یاوری به عنوان نماینده ویژه و تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رأس هیئتی عازم مناطق سیل‌زده در کشور می‌شود.
کد خبر : 466100
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کریم یاوری به عنوان نماینده ویژه و تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رأس هیئتی عازم مناطق سیل‌زده در کشور می‌شود.


با توجه به سیل اخیر در استان‌های شرقی کشور به‌ویژه در استان سیستان و بلوچستان محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیئتی مرکب از نمایندگان، معاونت‌ها، سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سرپرستی کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه خود را مأمور بررسی، کمک و خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده کرد.


کریم یاوری اعلام کرد: این هیئت قبل از عزیمت به استان با هماهنگی مسئولان مرتبط استانی به‌ویژه با ستادهای بحران در استان اقلام و نیازهای فوری آن‌ها را اخذ و به تمامی زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام تا با فوریت نسبت به تأمین بخشی از اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مورد نیاز هم‌وطنان عزیز سیل‌زده اقدام شود.


به محض انجام هماهنگی‌های لازم برای تأمین بخشی از اقلام ضروری و مایحتاج مورد نیاز مردم که از اولویت برخوردار است، بلافاصله با هماهنگی مسئولان استان حضور پیدا کرده و نسبت به خدمت‌رسانی تحت مدیریت ستاد بحران استان اقدام خواهیم نمود و البته تمام امور را با توجه به شرایط به سرعت و فوریت و وقت دنبال کرده و انجام می‌نماییم.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: مناطق سیلزده
ارسال نظر
هلدینگ شایسته